Festival de Nadal

Avui ha estat el darrer dia del trimestre i hem participat en el festival de Nadal, un festival molt especial perquè és l’últim que fem a l’escola.

Hem tocat la nadala Santa Nit amb la flauta i després hem ballat tots junts dues cançons, “Bon dia” dels Pets i “l’Empordà” de Sopa de Cabra.

Ara tindrem uns dies de festa, família i amics.

Bon Nadal a tothom!

13 pensaments sobre “Festival de Nadal

  1. David diu:

    El dia del festival, al principi estava una mica nerviós, però després em van passar els nervis…
    Em va agradar molt totes les cançons que vam poder veure (sobretot els balls). Llàstima que l’Adrián no hi va poder venir, ja que era l’últim festival de primària…
    Em va agradar molt sortir a l’escenari i pensar que era l’últim any que tocàvem, i per tant vaig esforçar-me al màxim!
    HA SIGUT EL MILLOR FESTIVAL DE TOTS!!!

  2. Paco diu:

    Em fa cosa pensar que ja és l’últim festival que faig en aquesta escola però tot i això em va agradar moltissim perquè per a mi i crec que per a tots els meus companys i companyes la nova experiència de tocar la flauta ha sigut molt interessant :)us desitgo a tots un bon nadal i feliç 2012.

  3. Júlia F diu:

    Hola a tothom, Bon nadal i feliç any nou!!!!
    Està molt ”xula” la foto, però el problema és que a mi no se’m veu!!!
    MUAAA….. La Vinyet em tapa!!! Bueno, ara he de fer deures, adeuuuu!!!

  4. Vinyet diu:

    Hola a tots, jo el dia del festival vaig passar una mica de vergonya, però m’ho vaig passar genial!!!!
    Si, si que és l’últim any que fem el festival de nadal a l’escola. Ja estic una tipa de tant de menjar, les meves àvies fan molt de menjar, no m’ho puc acabar tot!!!
    Aquests dies he estat malalta, costipada, fins i tot em va sortir sang pel nas i vam haver de trucar a la meva veïna (que és metge), perquè ens ajudes. A casa de les meves àvies vaig tocar amb la flauta la cançó i els hi va agradar molt (em van donar calerons).
    Espero que us ho estigueu passant d’allò més bé.
    BON NADAL I BONES FESTES I A VEURE SI ENS VEIEM PER REIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Valentina diu:

    Ens vam esforçar molt per aprendre la cançó i el ball, però l’esforç va resultar molt bo perquè va sortir tot perfecte .
    Em sap greu que no fem més festivals de nadal a l’escola, els farem a l’institut que no serà el mateix i mai serà el mateix .
    Aquest any serà impressionant, perquè tot el que farem serà per última vegada a primària. Els que s’enfaden perquè no els va bé o perquè no els agrada una professora que pensin que mai més la tindran i que si és per notes dolentes és que s’han d’esforçar més.
    Bon Nadal

  6. Arantxa diu:

    Aquest festival ha sigut l’últim, encara que a l’ESO poder fem festivals,mai oblidaré aquests festivals.
    M’ha agradat fer el ball de Bon Dia dels Pets .
    A la cançó de flauta em vaig liar una mica i a l’hora de cantar al final em vaig quedar en blanc i el Dani que veia que m’havia quedat muda em deia que cantés i jo li deia que m’havia quedat en blanc .
    Aquest últim festival ha sigut una passada.

  7. Elisenda diu:

    M’ho he passat molt bé aquest trimestre encara que ha sigut una mica dur.
    El festival va ser molt divertit, però tocar amb la flauta va ser una cosa nova per a mi.

  8. Albert diu:

    Quin espectacle!!!
    Ha sigut l’últim espectacle que fem amb l’escola, i va ser genial. Tothom, o al menys jo, soposo que tots, ens ho vam passar molt bé. El que més em va fer vergonya va ser el ball del “Bon dia”, perquè hi havien parts que feiem una mica el ridícul, eren dos, i no les vaig fer. Ji ji!
    I al tocar amb la flauta no tenia vergonya però estava nerviós, però a la segona part ja estava relaxat.
    Va ser una experiència magnífica. Segur que a l’ESO no serà tan bo com han sigut durant tots aquests anys a l’escola.
    Però ha sigut genial!!!:D

  9. Adrián diu:

    Anna he vist que us ho vau passar molt bé!, i això m’alegra molt.
    Doncs he vist a la foto tots vosaltres tocant la flauta i espero que us hagi sortit bé la cançó amb la flauta, el ball, l’amic invisible…
    Bon nadal a tothom!!!

  10. Carla diu:

    Aquest festival m’ha agradat moltissim, ha estat brillant perquè és l’últim que fem perquè ja som a sisè i a l’institut en farem, però no el farem igual. Per a mi aquest dia 22 de desembre ha estat fantàstic!! BON NADAL

  11. Alex diu:

    Ens ho vam passar molt bé el dia del festival i també crec que vam estar una mica nerviosos perquè seria el nostre últim FESTIVAL DE NADAL.
    Però vam tenir una recompensa, les vacances de nadal.

  12. Pol Vadim diu:

    El dia de festival de nadal m’ho vaig passar molt bé, l’amic invisible em van donar una pilota que fa llum i unes xuxes.
    La part del festival que més em va agradar va ser al final,i tots els grups ho van fer molt bé.

  13. Raul diu:

    El festival d’aquest any l’he viscut de manera especial perquè és l’ultim que farem a l’escola i hi havia un ambient molt festiu, es notava que era el començament del nadal, estic segur que l’any que ve enyorarem el festival del cole perquè a l’institut crec que fan molt poqueta cosa.
    Aquest festival m’ha agradat molt! 🙂

  14. Emma diu:

    El festival de nadal m’ho vaig passar molt bé. Quan va venir el descans del festival que marxaven el grups de primer, segon i tercer vàrem pujar a dalt l’Adrià V. la Mireia el Jordi B. i jo i vàrem fer la paradeta solidaria per guanyar diners pel càncer infantil. Vàrem recaudar molts diners!!!! Resumint el festival em va agradar moltíssim i tots els grups ho varen fer molt bé!!!

  15. Victoria diu:

    El dia del festival va ser molt divertit però amb uns nervis impressionants, i por a fer la cançó malament, però va sortir molt be i m’ha agradat molt.
    Adeu fins dilluns.

  16. Luna diu:

    Aquest festival a part de que va ser molt divertit m’ha agradat molt, perquè tocàvem amb flauta, lo que menys m’ha agradat ha sigut que és l’últim festival del cole, amb això us desitgo un BON NADAL i FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!

  17. Javi diu:

    Aquest festival ha sigut el més divertit de tots els festival de primÀria ja que És l’Últim. LlÀstima que l’Adrián no hagués vingut, però si hagués vingut ho hauria fet genial!!!!! Em va agradar molt el regal de l’amic invisible, jo ja tenia una llumeta igual, sort que estava espatllada!

  18. Lucas diu:

    El dia del festival em va agradar moltíssim especialment perquè és l’últim que fem a primària.
    Durant l’actuació estava molt nerviós però a l’hora de la veritat em va sortir molt bé i mira que és de difícil.

  19. Laia diu:

    M’ho vaig passar molt bé encara no em sabia molt bé la cançó de la flauta però el ball de bon dia va ser molt divertit.

Deixa un comentari