L’electricitat i el magnetisme

En aquest tema hem après com poden adquirir càrrega elèctrica els objectes, com es comporten els que tenen càrrega elèctrica, què és un imant i quines forces apareixen quan aproximem dos imans, com funciona una brúixola, en què consisteix el corrent elèctric i quins efectes provoca, què és un circuit elèctric, quins elements el formen i com muntar-ne un.

Al final hem fet de tècnics electrònics i hem muntat el nostre circuit elèctric. El divendres 27 de gener, a les 16:30h. farem una exposició al passadís de l’escola, al costat de les nostres classes, us convidem a veure’ls.

Vodpod videos no longer available.

6 pensaments sobre “L’electricitat i el magnetisme

  1. Adrià.S. diu:

    A mi em va agradar molt fer-ho però em va costar jo crec que els dels demés estan molt ben fets sobretot el del Brian i el del David i també el de la Laia està molt ben fet.

  2. Javi diu:

    Jo al començament vaig fer una casa de cartró, però me la van tocar molt i es va espatllar. Després vaig fer les ombres xineses i el vaig fer de “Halloween” amb un fantasma i uns ratpenats.

  3. Diego diu:

    Acabo de veure totes les maquetes i totes estan molt ben fetes. A mi em va costar bastant fer-la, ja que vaig tenir alguns problemes amb la casa, els arbres, i les càpsules de Nespresso. Ja vull fer l’exposició!!!

  4. Elisenda diu:

    Fer el circuit elèctric ha sigut molt entretingut i molt divertit.
    I després veure els circuits elèctrics del altres també m’ha agradat molt

  5. Paco diu:

    Ha estat molt divertit fer els circuits elèctric n’hi ha de pintures, de discoteques, de cases, de l’altre clase hi ha molins, aeroports, tots són genials i molt guais:)

  6. Adrià V diu:

    Jo vaig fer un paissatge on hi havia una casa. Em va agradar molt fer el circuit ja que mai n’havia fet un. Als companys els hi va quedar molt bé, a mi em van agradar tots molt.

  7. David diu:

    Aquest tema dels circuits elèctrics ha estat molt interessant. A mi m’ha agradat molt muntar la maqueta i comprovar que la bombeta s’encenia. També m’ha agradat molt veure els treballs d’altres companys, que per cert els hi ha quedat molt bé a tots. Tinc moltes ganes de que arribi el dia de l’exposició… Que divertit serà!!!!!

  8. Pol Vadim diu:

    Els circuits elèctrics han quedat molt bé, el meu no funcionava del tot, però em va agradar molt els altres, con el de les ombres xineses.

  9. Luna diu:

    Que divertit va ser!!!!!!!!!!!!!!!!! totes les maquetes són super boniques, llàstima que la Carla no ho hagués fet:( divendres vindran els pares a veure l’exposició i dilluns tots els alumnes de l’escola “serà super xulo”

  10. Raul diu:

    Em van agradar molt totes les maquetes dels meus companys. =)
    M’ho vaig passar molt bé fent la meva maqueta va ser genial aprendre a fer-la.

  11. Vinyet diu:

    Que xules totes les maquetes, m’ho vaig passar molt bé fent-la, i sobre tot totes les maquetes m’encanten de debó. Espero que als pares els hi agradin, i als de l’escola també.

  12. Emma diu:

    La idea de fer un circuit elèctric em va agradar molt tots en vàrem fer un. Però hi havia gent que els tocava i ja no quedava bateria a la pila. Em va agradar molt espero fer-ne un altre!!!!!

  13. Valentina diu:

    Va ser molt divertit perquè a mi m’encanta l’elèctricitat i veure com al prémer un interruptor s’encén una bombeta. No va ser difìcil muntar el circuit, és un cable de l’imterruptor directament a la pila i l’altre cable a la bombeta a la plia després tanques el circuit i s’encén la bombeta quan prems l’interruptor.

  14. Albert diu:

    Em va encantar molt fer un circuit elèctric, des de cinquè, quan m’ho va dir un amic meu que ara va a l’ ESO estava impacient, i per a fi l’hem fet. Encara que va ser molt divertit li vaig donar una mica de guerra al meu pare, perquè ho vaig fer molt complicat, però va estar bé.
    I també va ser divertit quan li vaig dir un diumenge que era pel dilluns que ve, o sigui l’endemà, i ens vam posar a fer les parets i tot allà foradant amb taladro i tot, i l’endemà va i miro l’agenda i era pel dilluns que ve
    Com diuen alguns, i jo també: “Que bajón!!!” haha! 😀

  15. Laia diu:

    Jo m’ho vaig passar bé per ser la primera vegada que faig un projecta i ho voldria fer més vegades, però hi havia circuits que la pila no anava de tant tocar-lo

Deixa un comentari

