Parada solidària

Aquesta setmana hem col·laborat en la parada solidària en benefici de l’Associació NEN (niños enfermos de neuroblastoma), una malaltia que ens toca molt d’aprop perquè hi ha una nena de la nostra escola que la pateix.

Totes les classes han participat fent petites manualitats de Nadal que nosaltres ens hem encarregat de vendre.

Volem donar les gràcies a tothom per la vostra col·laboració i dir-vos que hem recollit 536 euros que avui mateix hem ingressat al compte de l’Associació NEN.

Si voleu saber més coses d’aquesta associació podeu entrar a aquesta adreça: http://asociacion-nen.com/

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

9 pensaments sobre “Parada solidària

  1. David diu:

    Ha sigut molt bona idea posar aquesta paradeta solidària, a més a més m’ho he passat molt bé fent aquestes manualitats sabent que era en benefici de l’Associació NEN.
    Espero que tot això hagi donat bons resultats!!
    ADÉU I BON NADAL A TOTS I TOTES!!!!!!!

  2. Paco diu:

    Em va encantar fer la paradeta solidaria amb tots vosaltres i jo trobo molt bé el que hem fet perquè així podem ajudar als nens i nenes que ho necessiten.

  3. Vinyet diu:

    Molt bé companys i companyes de 6è, a veure si la nena de la nostra escola es recupera aviat, aquella nena va a la classe del meu germà.
    M’hi jugo el que vulgeu que la Fundació NEN està molt contenta, 536 euros, aquest cop ens hem superat!!!!!!!!!
    Moltes gràcies a tots els nens de la nostra escola per haver participat!!!
    Bon nadal

  4. Valentina diu:

    Que bé hem recollit molts diners .!!!!!!!!!!!! 🙂 😉
    A l’hospital Sant Joan de Deu estaran molt contents amb tots els diners que hem recollit i segur que no som l’única escola que hem ajudat per neuroblastoma, o sigui el càncer infantil.

    🙂 QUINA ALEGRIA 😉

  5. Arantxa diu:

    La paradeta solidaria m’ha samblat una cosa al·lucinant perquè saber que has ajudat a que nens amb problemes, et fa sentir bé.
    Aquests dies a la paradeta m’he passat bé, reiem molt, encara que un dia vam tenir problemes amb la Yolanda pel soroll de la flauta i els cants però igualment m’ha semblat una acció molt bona.

  6. Albert diu:

    Va estar molt bé que fessim la paradeta. Ajudavem i amés ens ho passavem bé!
    Però pels matins feia una miqueta de fred! Perdoneu però algú ho havia de dir! Però tot i això va ser molt divertit. I em van agradar molt les coses que es feien a mà, com l’estrella de l’Adrià Verdejo… o coses així. Jo també vaig fer una cosa a mà, ho tenia des de fa temps, i vaig aprofitar la paradeta per portar-ho. Tot i això ningú m’ho va comprar. Però no m’importa.
    😀

  7. Adrián diu:

    Crec que vam vendre bastantes coses. La gent era molt amable, respecta als diners.
    L’important és que ajudem als nens i que ens ho vam passar molt bé!
    Bon Nadal!!!

  8. Alex diu:

    Crec que tots vam recaudar molts diners per a Sant Joan de Dèu ens va agradar molt perquè per una vegada faríem una parada solidaria.
    Em va agradar molt.

  9. Raul diu:

    M’ha semblat una molt bona ideea fer la parada solidaria perquè així podem ajudar a molta gent, espero que això serveixi per concienciar-nos de que avui estem bé, però demà podem patir una malaltia greu i també ens agradaria tenir suport.

  10. Emma diu:

    Recaudar diners pel càncer infantil em va agradar molt!!! Jo crec que vàrem guanyar bastants diners i que tots varem participar molt bé. Va ser molt divertit participar a la paradeta solidaria!!! 🙂 🙂

  11. Victoria diu:

    Anna, jo crec que Sant Joan de Déu estaran molt contents que la nostra escola hagui participat a recollir diners pels nens de càncer, espero que l’Alba es posi millor. Adéu

  12. Javi diu:

    Jo només vaig venir un dia, però en aquella poca estona vam aconseguir molts diners. Jo també vaig participar i vaig comprar una clau de sol feta amb un cordill.
    Segur que amb tots aquells diners podem salvar la vida de molts nens al llarg de tota la història.

  13. Lucas diu:

    Espero que l’asociació del nen hagi recaudat molts diners per aquella malaltia.
    Em va agradar moltíssim estar a la paradeta i m’he fixat que moltes persones amables posaven molts diners.

  14. Laia diu:

    M’ho vaig passar molt bé, però espero que haguem recollit molts diners per ajudar a que es recuperi la gent.

Deixa un comentari

