Hem patinat a la pista de gel del Barça

Avui hem anat a la pista de gel del Barça. La majoria de les fotos han quedat molt fosques, així és que només en podem posar poques, però ens ho hem passat molt bé.

Primer hem esmorzat i després hem anat a buscar els patins. Hem tingut molta sort perquè avui no hi havia gaire gent i hem pogut patinar ben amples. Al final fins i tot n’hi havia que patinaven al compàs de la música de fons, fent coreografies, ballant…

5 pensaments sobre “Hem patinat a la pista de gel del Barça

  1. Vinyet diu:

    A mi aquesta sortida m’ha agradat molt, primer Hem arribat i Hem esmorzat, i després ens hem posat els patins. Com diu l’Anna hem tingut molta sort, perquè no hi havia gaire gent i es podia patinar molt bé. Jo he caigut dues vegades, però hi havia gent que ha caigut més vegades.
    Jo volia que hi hagués l’Afellay, un jugador del Barça molt guapo i bon jugador, M’HE QUEDAT AMB LES GANES!!!

  2. Ari diu:

    Hauria d’haver dit això abans, però crec que estava pensant que encara no era el moment: tots els moments inoblidables de 6è, podriem definir-los com: el millor de primària, hem deixat enrere molts anys d’estudis i d’exàmens per ara poder passar a l’ESO, i volia agrair a totes aquestes persones el que han fet per nosaltres tots aquest anys:
    Anna, la nostra tutora, Josep, el mestre d’anglès i d’informàtica, el Dani, el mestre d’educació física, ah! i Dani, no he caigut amb els patins! jajaja! Eugeni, el nostre mestre de música, MOZZAR, SALIERI!!!! Encarna, la nostra mestra de castellà.
    I que tothom sàpigui que us trobarem a faltar!

    • Anna diu:

      Ariadna, moltes gràcies, aquest comentari és molt dolç. A més estic molt contenta perquè l’has escrit molt bé, realment tens fusta de periodista.
      Una abraçada, jo també us trobaré a faltar!

  3. Albert Beltran Rubio diu:

    Anar a l’skating va ser molt divertit, per mi, va ser la primera vegada que hi vaig anar i em va encantar l’única cosa que em feia una mica la guitza és que després em sortien butllofes per tots els peus. I fins i tot avui quan he enviat aquest comentari que és el “7-7-12”, una mica tard per enviar-lo, ja ho sé, encara en tinc alguna.

Deixa un comentari

