Sant Jordi 2015

La diada de Sant Jordi

La diada de Sant Jordi
és diada assenyalada
per les flors que hi ha al mercat
i l’olor que en fan els aires,
i les veus que van pel vent:
“Sant Jordi mata l’aranya”.
L’aranya que ell va matar
tenia molt mala bava,
terenyinava les flors
i se’n xuclava la flaire,
i el mes d’abril era trist i els nens i nenes ploraven.

Quan el Sant hagué passat
tot jardí se retornava:
perxò cada any per Sant Jordi
és diada assenyalada
per les flors que hi ha al mercat
i l’olor que en fan els aires.

Joan Maragall (1860-1911)

 

Anuncis

9 pensaments sobre “Sant Jordi 2015

  1. Marta Comas diu:

    El dia de Sant Jordi va ser molt divertit sobretot pels jocs florals, encara que no vaig guanyar m’ho vaig passar molt bé escrivint la historieta, i em vaig alegrar molt per l’Andrea i el Guillem, que van ser els guanyadors .

  2. Guillem Piñol diu:

    Em va agradar anar a buscar els llibres pes la classe encara que no en vaig poder agafar cap del meu gust.

  3. ines diu:

    El dijous passat m’ho vaig passar molt bé escollint els llibres per a la classe, el dos llibres que vam agafar es titulaven, el diari d’una penjada i Wijeta. Va ser un dia meravellós.

  4. Brenda diu:

    Va ser molt divertit quan el dia de Sant Jordi vam anar tots els alumnes de 5è a triar un llibre per la classe!
    Va ser un dia molt divertit!

  5. Mercè diu:

    Va ser un dia genial ple d’amor. Al matí vam anar a les paradetes i l’AMPA ens va donar diners per comprar 3 llibres. L’anterior dia vam fer unes roses i un punt de llibre per els pares ho vam fer amb molt de carinyo. A la tarda vam fer els joc florals va ser molt fantàstic.

  6. Biel Burón diu:

    M’ho vaig passar molt bé amb els llibres que em van regalar i quan vam anar a les paradetes a buscar els llibres

Deixa un comentari

