Fòrum d’autor: “Les històries de Labepra” de Laura Bernis Prat

Avui hem anat a la biblioteca “La Ginesta” de Begues a conèixer a l’autora del llibre que hem llegit aquest curs: “Les històries de Labepra” de Laura Bernis Prat.

La Laura va escriure aquest llibre quan tenia 12 anys i li van publicar als 14, més tard va escriure el segon “Les històries de Labepra i l’espasa negra” i ara està a punt de sortir el seu tercer llibre que tancaria aquesta trilogia.

Actualment és una jove estudiant de 3r de periodisme que té les idees molt clares i que li agrada molt llegir i escriure.

Ha entrat recentment al programa “autors a les aules” de la Institució de les Lletres Catalanes i ha rebut el premi FUNDE 2013 a “L’emprenedora més jove”  i un dels premis als “10 joves més destacats de Catalunya” (2013).

 

11 pensaments sobre “Fòrum d’autor: “Les històries de Labepra” de Laura Bernis Prat

  1. Marta Comas diu:

    Anna m’agradaria molt que a 6è ens llegíssim la segona part de les històries de Labepra com a llibre de Fòrum d’autor.

  2. Otto Gusi diu:

    M’ha agradat molt que hagi pogut vindre l’autora del llibre. Ens ha animat a que escrivim els nostres llibres. Ens ha explicat com va començar el seu llibre perquè el va publicar i moltes altres coses.

  3. Guillem Piñol diu:

    Em va encantar que la Laura vingués per comentar-nos les novetats , i per firmar els llibres.

  4. Brenda diu:

    Em va agradar molt quan la Laura ens va explicar els motius perquè va escriure un llibre als 12 anys, quan ens va dir que segurament faria una tercera part del llibre…
    Entre la classe de 5è-A i la classe de 5è-B vam estar fent preguntes a la Laura i després la Laura ens va ensenyar un audiovisual.
    Va ser molt divertit!

  5. David Fernández diu:

    A mi m’ha encantat el llibre. El tema de la fantasia a mi és el meu segon tema preferit.Va ser molt xulo!!!

  6. ines diu:

    El divendres 17 d’abril, vam anar tota la classe de 5èB i de 5èA a la biblioteca i ens vam trobar a l’autora del llibre, les històries de Labepra, va ser molt xulo conèixer a la Laura Bernis Prat en persona. Aquesta noia té molt mèrit perquè va fer aquest llibre amb 12 anys. Va ser molt divertit !!!

  7. Mercè diu:

    Em va agradar molt conèixer a una autora de veritat la Laura, i conèixer mès sobre ella i la seva vida. El seu llibre ens va agradar molt i era molt interessant.
    Va ser genial. gràcies.

  8. Guillem.G diu:

    A mi el que més em va agradar va ser poder conèixer a la Laura Bernis Prat. Jo vaig al·lucinar al saber que va escriure un llibre al 12 anys i amb 14 ja el publiqués.

  9. Claudia diu:

    Va ser molt divertit conèixer a la Laura l’experiència de llegir un llibre de fantasia d’una noia que tenia 12 anys quan el va escriure.

Deixa un comentari

