Preparem la sortida al Parc del Garraf

Avui ha vingut a les nostres classes la Montse, de l’Associació per a la Conservació de l’Entorn i la Recerca, ella ens ha ajudat a preparar la sortida que farem al Parc de Garraf, dins del programa Viu el Parc.

La festa VIU EL PARC tindrà lloc a Can Grau (Olivella) el dia 18 de novembre. Les activitats començaran a les 10 del matí. Entre les 10h i les 14h realitzarem diversos tallers i activitats, després tindrem una estona per dinar i a les 14:30h començarà l’espectacle final.

 

5 pensaments sobre “Preparem la sortida al Parc del Garraf

  1. Brenda diu:

    Va ser molt divertida l’explicació, vaig aprendre moltes coses i a sobre m’ho vaig passar molt bé.
    Ja tinc ganes de fer l’excursió!!!

    BRENDA TEIXIDÓ 5è-B

  2. Claudia Garrido Pinilla diu:

    L’explicació que va fer la monitora que va vindre va estar molt bé i les activitats que va fer, encara més bé es ho vam passar super. Estic super emocionada per l’excursió d’aquest dimecres estic segura de que ens ho passarem molt bé. QUINA EMOCIÓ
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Pau Martorell i Biel Burón diu:

    Va molar mooooooolt que guaxi!!!!!!!#
    El que ens va agradar més va ser: els jocs raros

Deixa un comentari

