Colònies a Torre del Coll

Avui hem arribat de colònies. Hem anat a Torre del Coll, una casa construïda a principis del segle passat, d’estil modernista i situada al cor de Camprodon (Ripollès). Les activitats que s’hi fan són bàsicament d’esports d’aventura: caiac, tir amb arc, titolina, senderisme, escalada… També vam visitar la Fundació Mona.

9 pensaments sobre “Colònies a Torre del Coll

  1. Ainhoa diu:

    Tot va ser super divertit: el tir amb arc, les tirolines, la Fundació Mona…. el que no em va agradar es que em van donar una bici quasi sense frens……i com a resultat vaig caure 😥

  2. ivonne diu:

    La fundació mona va ser molt divertida, a la vegada em va fer molta pena, hi havia molts micos que em van fer pena. Hi va haver un mico que ens va llençar una pedra i un altre que ens va escopir. Tot i així, m’ho vaig passar molt bé!!

  3. ivonne diu:

    Les colònies em van encantar, va ser una bona oportunitat per trobar el que tenim en comú amb els nostres companys i companyes. La meva activitat preferida va ser el circuit de quads, va ser molt divertit!!! 😀

  4. marti diu:

    Les colònies van ser molt divertides.Hem va agradar molt el parc multiaventura i el menjar que estava molt bo.

  5. Jaume Marcé diu:

    Hem va agradar molt el joc de nit, però hi havia gent que només atrapava a les noies per tocar coses que no s’han de tocar. :C

  6. Nerea diu:

    M’han agradat molt les colonies. M’hauria agradat més que no plogues, perquè podriem haver fet moltes més coses pero m’han encantat les colònies!!!

Deixa un comentari

