Sant Jordi 2014

Avui hem celebrat la festa de Sant Jordi, hem participat en el certanem literari que organitza l’escola, hem sortit a veure les parades de llibres que hi havia al Passeig de l’Església i ens hem emportat a casa la rosa i el punt de llibre que havíem fet als tallers.

A continuació podeu veure les fotos i el poema que hem treballat.  Feliç Sant Jordi a tothom !

Sant Jordi Gloriós

Sant Jordi té una rosa mig desclosa,
pintada de vermell i de neguit;
Catalunya és el nom d’aquesta rosa,
i Sant Jordi la porta sobre el pit.

La rosa li ha contat gràcies i penes
i ell se l’estima fins qui sap a on,
i amb ella té més sang a dins les venes
per plantar cara a tots els dracs del món.

Josep Maria de Segarra

Anuncis

11 pensaments sobre “Sant Jordi 2014

  1. Marti diu:

    Aquest sant jordi és molt especial perquè es l’últim aquí a l’escola.Jo al matí no vaig vindre, però per la tarda m’ho vaig passar de fàbula.

  2. Nerea i Maria Cabot diu:

    Ens va agradar molt sortir al carrer per elegir 2 llibres per l’escola que l’any que ve aprofitaran més persones que passaran a 6è. Gràcies!

  3. Anna Dalmau diu:

    Hola estic molt contenta de que l’Alicia i el Jaume hàgin guanyat els jocs florals de l’escola i de que haguessim anat a comprar els llibres a les paradetes

  4. Maria Trias i Ivonne diu:

    Aquest any ens han agradat molt els llibres que hem comprat a la paradeta de Sant Jordi. Han estat: El diari d’una penjada 6 i Max Picard. 🙂

  5. Susanna diu:

    A mi em van agradar molt els llibres que vam comprar i perquè per la tarda vam fer la activitat d’educació física. 🙂

  6. Alicia diu:

    Aquest ha sigut el meu primer any que he guanyat els Jocs Florals, i estic molt contenta, sobretot perquè aquest és l’últim any de Primària, i també perquè em van donar el primer premi. Moltes gràcies Anna!!!! 😀

Deixa un comentari

