El gust per la lectura

Durant el curs tenim molts moments per a llegir i ho fem de manera individual, col·lectiva, en petit grup, fent de padrins de lectura amb els nens i nens de segon…

Llegim tota mena de llibres: llibres socialitzats, llibres d’intercanvi, col·leccions que tenim a l’aula, de la biblioteca de l’escola, de casa i el llibre de fòrum d’autor.

El dia 10 d’abril vindrà a l’escola, Núria Pradas, l’autora de “Lior” el llibre que acabem de llegir. És un relat de ciència-ficció que ens transporta a una civilització molt avançada, però a la vegada deshumanitzada.

A continuació podeu veure algunes fotografies d’aquests moments de lectura.

I aquí ens podeu veure treballant a l’aula i buscant informació de l’escriptora i la seva producció literària.

Anuncis

6 pensaments sobre “El gust per la lectura

  1. Maria Trias diu:

    Hem cau molt bé la meva fillola de lectura és molt bona nena, molt dolça i llegeix de meravella, m’agradaria poder llegir amb ella tots els dies!!

  2. nerea diu:

    Feia algún temps que no m’agradava llegir, ara m’encanta i vull que el meu fillol també li agradi :)))

  3. Alicia diu:

    Les activitats amb els padrins de lectura volem que sigui una petita introducció i una petita ajuda per als nens i les nenes de cicle inicial, perquè començin a trobar el gust per la lectura. 🙂

  4. Maria.C diu:

    Va estar molt bé llegir contes amb els nens petits, perquè s’ho passen genial i a més vas veient com s’esforcen perquè els entenguis bé. 🙂

  5. Elkyn diu:

    M’ha agradat llegir amb els nens i utilitzar els portàtils, m’ho passo molt bé amb els nens petits llegint

Deixa un comentari

