Refugi 307

Aquest matí hem anat a visitar el refugi 307 de la guerra civil espanyola al barri de Poble Sec, a Barcelona. A la classe havíem treballat el tema i teníem moltes ganes de veure’l.

Ha estat una sortida molt interessant, ens han explicat moltes coses i la recomanem a tothom que li agradi conèixer el que va passar a Barcelona durant la guerra.

Anuncis

11 pensaments sobre “Refugi 307

  1. Ainhoa diu:

    Ha estat molt interessant conèixer d’aquesta forma el nostre passat, però també m’ha fet molta llàstima els dos germans que van morir 😦

  2. Alicia diu:

    Dic el mateix que he dit al meu treball del refugi 307: Les guerres no serveixen per a res, fan mal a persones inocents, i es perden moltes vides tan en el bàndol guanyador com el perdedor. No cal arribar a la violència per conseguir tot el que vols.

  3. Susanna diu:

    Em va semblar molt interessant el que l’Emma ens va explicar que dins el refugi cavien 2.000 persones que hi havia una infermeria, una guarderia i les normes que hi havien posades a la paret i que d’aquelles normes només en quedava una …. 🙂

  4. Nerea diu:

    M’ha encantat fer aquesta excursió perquè vaig poder sentir el que la gent que va viure la Guerra Cívil Espanyola va sentir i viure, més o menys. 🙂

  5. Maria.C diu:

    Em va sorprendre molt tot en general i m’ho vaig passar fenomenal, però el que més em va sorprendre va ser que tots aquests refugis estessin tant be fets i aguantessin tants anys.

  6. Anna Martinez diu:

    A mi, em va fer una mica de claustrofÒbia, la part aquella tant petita, però ja està, tot el demés em va semblar super interessant. 🙂

  7. Alejandro Marín diu:

    A mi la sortida m’ha semblat força interessant i curiosa perquè no pensava que aniria a un lloc com aquest amb la història tan trista de la guerra civil i al mateix temps la història tan graciosa del xampinyoner i de la familia de Granada que va viure deu anys en un lloc amb molta història com aquest, conclusió :M’HA AGRADAT MOLT.

  8. Elkyn diu:

    La sortida em va agradar perquè em va ajudar a fer el treball i aprendre coses d’Espanya que no sabia

  9. Maria Trias diu:

    Em va semblar interessant, primer pensava que seria una mica avorrit, però al final se’m va fer curt. Vaig aprendre moltes coses que feien una mica de llàstima, finalment va ser molt bona sortida, també per fer el treball. 😀

Deixa un comentari

