Els avis venen a l’escola

Avui a la tarda han vingut els nostres avis a l’escola i ens han explicat com era la seva escola,  la vida en família, els jocs, les joguines i les vivències de la seva infantesa durant la postguerra. Ha estat molt enriquidor i tots hem après molt.

Ens ha passat el temps com si res i no ens hauríem cansat d’escoltar-los.

Anuncis

10 pensaments sobre “Els avis venen a l’escola

  1. Ainhoa diu:

    Va ser entretingut fer aquesta activitat i vaig poder observar que encara que dos avis vinguessin de Sud-Amèrica l’educació i la manera de viure era pràcticament la mateixa.

  2. Alicia diu:

    A la nostra classe ha sigut molt bonic que vinguessin set avis a explicar-nos una sèrie de coses sobre la seva vida. TOTES les coses que ens han explicat han estat super interessants.
    Moltes gràcies avis i àvies per la vostra paciència.

  3. Susanna diu:

    Em va agradar molt i va ser molt interessant el que feien per ajudar als pares adreçant-se de (vostè) i moltes coses més

  4. Nerea diu:

    M’ha agradat molt tenir-los a la classe, l’àvia que em va cridar més l’atenció va ser l’àvia del Jaume, parlava molt i això m’agrada. (:

  5. Maria.C diu:

    Em va sorprendre molt que hi hagessin tantes persones en una sola classe. I els dic gràcies per haver vingut a explicar-nos totes aquestes coses.

  6. Anna Martinez diu:

    A mi, em va sorprendre sobretot la historia, de com ho havien de fabricar tot! (joguines….) =)

  7. Alejandro Marín diu:

    Els avis han explicat unes coses gracioses que en alguns moments ens ha fet una mica de gràcia, per exemple l’àvia del Jaume la senyora Pepa, va dir si et portaves malament o protestaves als adults et feien “pim pam pum” i a córrer, que és que et donen tres bofetades i després fas el que t’hagin manat. Va ser molt divertit i em va agradar moltíssim, va ser super guai.

  8. Elkyn diu:

    A mi em va agradar perquè els avis explicaven coses interessants, una va explicar que li donaven xocolata de terra que semblava més terra que xocolata

  9. Maria Trias diu:

    Em va sorprendre molt tot el que ens van explicar els avis que van venir a la classe, les escoles estaven separades per nois i noies, no tenien jocs com els de ara, però s’ho passaven millor. Tots estàvem contents, els avis també.

Deixa un comentari

