Castanyada’13

Aquest any ens ha tocat ser els castanyers i les castanyeres de l’escola, així doncs, ens hem disfressat i hem anat a recollir els cistells per totes les classes, després pares i mares de l’AMPA ens han posat les castanyes recent torrades en paperines i tot seguit les hem anat a repartir. Tothom ens rebia supercontent, eren boníssimes. Moltes gràcies a tots!

També hem fet un taller “la castanya missatgera” molt divertit i força bonic.

9 pensaments sobre “Castanyada’13

  1. Nerea diu:

    Em van encantar les disfresses dels castanyers i castanyeres estaven guapissims. També em va encantar la manualitat del ratolí. Petonets$$$$

  2. Anna Martinez diu:

    a mi em va agradar molt repartir el material del ratoli i fer-ho també. El ratoli ara li he donat a la meva àvia 🙂

  3. Alicia diu:

    Aquella dia va ser molt divertit! Pel matí vaig fer de castanyera, recollint tots els cistells de l’escola, i per la tarda vaig donar tots els cistells plens de castanyes a totes les classes, i vaig fer el ratolí 🙂

Deixa un comentari

