Treballem a l’hort

Aquesta setmana hem anat a plantar a l’hort els girasols que teníem a la classe. Ja feia dies que cadascú de nosaltres havíem posat les pipes de girasol en un pot de iogurt amb terra bona. Els teníem a la finestra i ja començaven a ser grans.

La Carme ens ha ajudat i a més ha portat cogombres, tomaqueres, pebroteres … També hem observat el pugó que hi havia a les faves i hi hem posat aigua amb sabó per a eliminar-lo.

A l’hort hi ha unes mànegues per al reg gota a gota, així que ben aviat podrem veure com van creixent tot el que hem plantat.

12 pensaments sobre “Treballem a l’hort

  1. Markos diu:

    Jo a lo de l’hort m’ho he passat bé perquè els girasols ens donaran pipes i el meu girasol és el més gran

  2. Nerea diu:

    Em va agradar molt treballar a l’hort, això m’ajudarà a saber com fer-ho perquè aquest estiu ho faré.:)

Deixa un comentari

