Cinema fòrum: Binta i la gran idea

La Isabel i la Rosa Maria, membres de la Fundació Kassumay i encarregades del projecte TAMAVI, han vingut a l’escola i  ens han preparat una sessió de cinema fòrum.

Ha estat tan interessant que volem compartir amb tots vosaltres la projecció que hem vist.

Ja tenim pràcticament preparada la segona maleta viatgera que marxarà cap al Senegal. Aquesta vegada els enviem uns dibuixos que hem fet amb plastelina, un recull de les cançons que més ens agraden i que a 5è A les ha gravat el David i a 5è B, la Paula, la germana de la nostra companya de classe, l’Anna Dalmau. També els volem fer arribar material per a l’escola i una carta signada per tots nosaltres.

Aquest projecte ens ha engrescat molt a tots, hem après moltes coses i sobretot hem fet amics. Si tot va bé, el continuarem el proper curs.

Anuncis

8 pensaments sobre “Cinema fòrum: Binta i la gran idea

  1. Maria.C diu:

    M’ha agradat molt la idea d’aquest pare és molt bona idea a mi no m’hauria passat mai pel cap.
    La pena és que no sabem si ho van fer de veritat. 🙂

  2. Alicia diu:

    Aquesta pel·lícula m’ha semblat que és molt interessant sobretot per veure que realment hi ha gent amb problemes, com per exemple aquesta nena que el seu pare no la deixa que vagi a l’escola…

  3. Carlos diu:

    La pel·lícula m’ha semblat bé, perquè parlava d’una nena que no la deixaven anar a l’escola i també m’ha semblat interessant perquè veiem coses del Senegal per saber com era el Senegal.

  4. Ainhoa diu:

    Jo no vaig estar allà el dimarts, però a la setmana següent la van torna a posar i va ser molt interessant.;)

Deixa un comentari

