Sant Jordi

Avui a l’escola hem celebrat Sant Jordi, al matí hem anat una estoneta al Passeig de l’església a veure les paradetes de llibres i n’hem comprat per a la biblioteca de la classe.

A la tarda hi ha hagut repartiment de premis del Concurs Literari i del nou logo de l’escola. Al passadís de la classe tenim exposats els nostres treballs i a la porta principal de l’escola hi ha els guanyadors de cada classe.

A continuació podeu veure algunes fotografies d’aquest dia.

Anuncis

15 pensaments sobre “Sant Jordi

  1. Susanna diu:

    Avui ha sigut un dia molt bonic hem agafat els llibres, hi han hagut els premis, les paradetes al carrer tots comprant i jugant… Què divertit!
    🙂

  2. Alex Salas diu:

    Ha estat molt interessant el Sant Jordi perquè tots animaven al qui sortia i a mi em feia una mica de vergonya passar i que m’animin

  3. Alicia diu:

    El dia de Sant Jordi va ser molt xulo pel dematí vam anar a les paradetes i per la tarda van ser els jocs florals.

  4. Markos diu:

    A mi al principi quan hem anat a les paradetes no m’ha agradat molt perquè hem agafat uns llibres superavorrits, però quan ha arribat la tarda m’ho he passat de maravella però jo no sé com poden sortir a mi em donaria molta vergonya

  5. Maria T diu:

    Que bé! vaig guanyar el primer premi i el van regalar una revista de cavall fort i una motxilla.
    Va ser molt divertit. 🙂

  6. maite badia diu:

    Per fi he pogut mirar el blog! Quantes entrades!
    Anna, moltes gràcies per tota aquesta feina tan ben feta.

  7. Ainhoa diu:

    Va ser molt diver i jo fins i tot em vaig reservar un llibre que en 5 dies ja me’l vaig llegir!!!!!!!

Deixa un comentari

