Fòrum d’autor

Avui ha vingut a l’escola la Dolors Garcia i Cornellà, autora del llibre que acabem de llegir, ” l’Atzur màgic de l’enigma” i tots junts hem anat a la biblioteca municipal.

Ens ha explicat que va nèixer a Girona, que des de l’any 1985 es dedica a escriure i que té publicats uns 60 llibres gairebé tots de literatura infantil.

Ha estat molt amable amb nosaltres i ens ha contestat totes les preguntes que li hem fet. Després ens ha dedicat els llibres.

Anuncis

14 pensaments sobre “Fòrum d’autor

  1. Òscar diu:

    M’ha agradat veure a la Dolors, i encara m’ha agradat més llegir el seu llibre ” L’atzur màgic de l’enigma”. El fòrum d’autor ha estat molt divertit i interessant.

  2. Anna Martinez diu:

    A mi em va agradar molt sobretot perquè li vaig fer una pregunta i perquè em va signar el llibre B-)

  3. Àlex V diu:

    M’ho vaig passar molt bé, sobretot quan ens va explicar allò dels contes en l’hora de matemàtiques

  4. Martí.M diu:

    L’autora del llibre em cau molt bé, és simpàtica i amable. M’alegro d’haver llegit un llibre seu.

  5. Ainhoa diu:

    Va ser interessant conèixer a la Dolors. Jo crec, que com totes les senyores grans, tenia una història per a cada paraula que li deies!

Deixa un comentari

