Extracció de la clorofil·la d’una planta

A tots nosaltres ens agrada molt fer experiments i avui n’hem fet un de força interessant: l’extracció de la clorofil·la d’una planta.

A continuació us l’expliquem i us posem les fotos per si el voleu provar de fer a casa vostra. És molt fàcil.

Necessiteu: fulles d’espinacs fresques, acetona, un colador, unes tisores, un plat i un morter.

Com es fa:

– Primer talleu les fulles d’espinacs.

– Després les tritureu en un morter.

– Es mesclen amb acetona i es deixa reposar.

– Finalment es filtra la mescla i ja teniu feta l’extracció de la clorofil·la.

9 pensaments sobre “Extracció de la clorofil·la d’una planta

  1. Maria.C diu:

    A mi em va agradar molt veure com ho feiem perquè mai ho havia fet i………tampoc m’ho pensava. Espero tornar-ho ha fer.

  2. Nerea diu:

    Jo no vaig poder fer gran cosa però em va agradar veure-ho. Mai havia fet un experiment a la classe només amb les amigues! M’ha emocionat i espero tornar-me a emocionar.

  3. Maria Trias diu:

    Espero tornar a fer una activitat tan divertida com aquesta.
    Va ser una experiència molt interessant. 😉

Deixa un comentari

