Padrins de lectura

“Els llibres són els nostres ulls màgics. Ens donen saviesa i informació, i ens guien pels camins de la vida”.

Avui hem començat l’activitat “Padrins de lectura” i els nostres fillols són els nens i les nenes de 1r.

Els hem anat a buscar a la seva classe i els hem portat al pati, allí cadascú ha buscat el lloc que més li ha agradat i els hem llegit un conte que havíem portat de casa, després ells també han llegit una mica i ens hem explicat coses per a conèixer-nos més. També els hem regalat un punt de llibre amb els nostres noms.

Cada quinze dies ens trobarem i llegirem plegats. Avui ha estat un dia molt especial per a tots nosaltres, hem compartit un moment de plaer per la lectura i hem iniciat la relació d’amistat entre padrins i fillols.

A continuació podeu veure els moments que hem compartir les dues classes.

Anuncis

10 pensaments sobre “Padrins de lectura

  1. Anna M diu:

    A mi em va agradar molt sobretot perquè aixi estic més unida amb la meva fillola NADIA. Avui he anat al patí i l’he vist i he jugat amb ella. 🙂

  2. Nerea diu:

    M’ho vaig passar super. La meva fillola quan em veu m’abraça i tot m’agrada molt és molt carinyosa com jo.

  3. Maria Trias diu:

    Al meu fillol li costa una mica llegir, però es porta bastant bé i ens ho passem pipa mentre llegim els dos plegats. ;P

Deixa un comentari

