Barcino

Avui hem anat a Barcelona, l’autocar ens ha deixat a la Plaça Ramon Berenguer i ens hem fet una foto de grup, després hem anat cap a la plaça del Rei on hem començat les activitats que teníem previstes, la visita al temple d’August i el museu. Allí hem reviscut la història de la ciutat antiga fins als primers temps medievals, al llarg d´un itinerari guiat per les restes arqueològiques. Després hem construit la maqueta de Barcelona en l´època romana.

Anuncis

7 pensaments sobre “Barcino

  1. Maria.C diu:

    M’ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit anar pels carrers i baixar sota terra. Jo hi tornaré a anar perquè el meu pare fa molt de temps que hi vol anar.

    • Anna diu:

      Adrià, quina il·lusió que em fa que també participeu al bloc ara que ja esteu a l’ESO. Jo també me’n recordo de les sortides que vam fer. Com us va a l’institut?

Deixa un comentari

