Bon Nadal a tothom

Avui hem acabat el trimestre i com cada curs hi ha hagut “Festival de Nadal”, cançons i balls, aquesta vegada relacionats amb els països que formen part del Projecte Comènius. A nosaltres, els de 5è, ens ha tocat interpretar una cançó d’Itàlia i una d’Islàndia.

A les fotos ens podeu veure a tots junts cantant la cançó “Adeste fideles” i després els de 5è A, ballant la cançó islàndesa i els de 5è B, la italiana. També hi ha una foto de l’últim aniversari de l’any, el de l’Anna Dalmau de 5è B. Ara tots ja tenim 10 anys!

Salut i Bon Nadal a tothom!

Anuncis

6 pensaments sobre “Bon Nadal a tothom

  1. Alicia Ruiz diu:

    Em vaig divertir moooolt!!!!
    al principi estava una mica nerviosa per cantar i per ballar la cançó del poucino pio, però després al veure que la gent es divertia… M’HO VAIG PASSAR PIPA!!!!

  2. Maria.C diu:

    Aquest nadal encara que estiguem en crisis han sigut molt bons m’han regalat moltes coses bon nadal i feliç any nou. Un petó MARIA.C

  3. Maria Trias diu:

    Aquestes vacances m’ho estic passant molt bé, tan bé com ens ho vam passar tots el dia del festival.

Deixa un comentari

