Projecte Comènius: “Art travelers”.

Aquest curs comencem un projecte que es diu Projecte Comènius i tracta de conèixer l’art d’alguns països d’Europa. Aquests països són: Portugal, Itàlia, Anglaterra, Islàndia i Finlàndia.

 Nosaltres a 5è estem treballant Picasso i la propera setmana vindran a visitar l’escola 17 professors de tots aquests països.

A mi m’agradaria saber quines són les assignatures que fan i als nens que és el que els hi agrada més fer a l’escola.

 Jo crec que és una bona idea de fer això per conèixer les escoles d’altres països i que ells sàpiguen quin és el nostre art i la nostra cultura.

 Martí Manso Solsona  5èB

Anuncis

5 pensaments sobre “Projecte Comènius: “Art travelers”.

  1. Ivonne diu:

    El projecte Comènius és molt divertit. Tinc moltes ganes de veure els professors de les altres escoles. Serà molt divertit, no creus?

  2. Anna Dalmau diu:

    Aquell dia m’ho vaig passar genial ente el guix, el collage i retoladors a tots ens va quedar fantàstic 🙂 jajajajaj .

Deixa un comentari

