Teatre en anglès

Avui hem anat a l’Escorxador a veure l’obra de teatre en anglès  “Frankenstein”.  Ha estat força interessant. Hem cantat, hem rigut i hem col·laborat amb els actors que ho han fet molt bé.

Anuncis

7 pensaments sobre “Teatre en anglès

  1. Anna Martinez diu:

    Em va agradar molt encara que no em van triar perque mai no m’han triat. Tot i així va ser una experiència divertida…. espero fer-ne moltes més!!!!

  2. Yolanda Galarza diu:

    I’m very happy that you liked the play so much.
    You’re really funny in the pictures!!!
    See you later.

  3. Alicia Ruiz diu:

    Vaig riure una gran estona.
    M’ho vaig passar molt bé!!!
    Espero tornar a veure un teatre tan divertit com aquest!

  4. Maria C i Nerea diu:

    Ens ha agradat molt aquest teatre en anglès del Frankenstain perquè era molt divertida l’ajudanta del doctor Frankenstain.

Deixa un comentari

