Prevenció del tabaquisme

Avui a l’escola ens han fet una xerrada de prevenció del consum de tabac. Hem parlat dels bons motius per NO fumar, com ara:

–  Tenir més resistència per moure’ns, ballar, jugar a futbol.

–  Gaudir d’un bon alè, una pell més lluminosa, un cabell més brillant i unes dents més blanques.

–  Viure sense les conseqüències que comporta el fumar per a la nostra salut.

–  Estalviar fins a 1000 euros l’any.

També hem fet un joc en equip i hem après quins components químics porta el tabac, quines malalties es poden tenir i també hem parlat dels fumadors passius

Per tot això us volem dir ben alt i ben fort: NO FUMEU!

Vodpod videos no longer available.

11 pensaments sobre “Prevenció del tabaquisme

  1. Eli diu:

    Aquesta persona que va venir, crec que ens va explicar i mostrar molt bé tot el tema del tabaquisme. Vam fer un jocs amb unes preguntes i també ens va mostrar un video i una presentació de power point.

  2. Vinyet diu:

    Va venir una psicòloga, i ens va estar explicant moltes coses com ara: tot el que porta un cigarret, que té 4000 components, que ens passa quan fumem…
    Vam fer 4 grups i ens va preguntar unes preguntes i les haviem de contestar, a cada grup hi havia un portaveu, que deia la resposta.

    I EL QUE MÉS EM VA AGRADR ÉS QUE ENS VA VISITAR LA CARLA, CARLA ET TROBEM MOLT A FALTAR!!!

  3. Pol Vadim diu:

    Quan ens van fer la xerrada sobre la prevenció del tabaquisme, em vaig quedar parat de les coses que conduia fumar, com una cigarreta té quatre-mil componens diferents, la nicotina canvia el funcionament del cervell i et crea adicció.
    Aquestes xerrades estan molt bé perquè ens consciencien de que el tabac és dolent.
    Tinc familìars i amcis que fumen parlaré amb ells per intetar que deixin de fumar.

  4. Albert diu:

    La xerrada del tabaquisme va ser molt interessant i curiosa. Vaig aprendre moltes altres coses que no sabia sobre el tabac, i això està molt bé, tot i que jo no fumaré, (que quedi clar). Hi ha molta gent que diu “Ara dius que no, però de gran potser ho acabes fent.” Però jo ja ho tinc tot planejat i he fet els meus càlculs per no fumar.
    En fi, ens ho vam passar bé i vam aprendre!

  5. Valentina diu:

    Quan va venir la srnyora Davinia i ens va fer le xerrada del tabaquisme em vaig quedar de pedra quan vaig veure les coses que portava el tabac o els efectes que feia.
    Per a mi el tabac porta tota la porqueria del món, té 4000 components.
    Vam fer 4 grups, ens van fer preguntes algunes eren bastant fàcils, però algunes altres jo no en tenia ni idea.

  6. Diego diu:

    Aquesta xerrada del tabaquisme va estar molt bé per saber perquè és dolent fumar i les seves conseqüències.
    No m’imaginava que un cigarret portes 4000 components químics i que fossin tan “fastigosos”.
    A mi la xerrada em va agradar, i provaré de parlar amb els familiars per a que deixin de fumar.

  7. Lucas diu:

    Va venir una psicòloga, i ens va estar explicant moltes coses com ara, tot el que porta un cigarret, quin fàstic, que té 4000 components, que ens passa quan fumem, i fins i tot, que si fumem molt ens poden tallar la llengua.
    Desprès la noia va fer quatre grups, hi havia un portaveu, i ens deien una pregunta i entre els grups la raonavem i el portaveu la deia.

    VA SER MOLT DIVERTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Victoria diu:

    Jo sabia que fumar era dolent per a la salut, però tot el que va dir em vaig quedar bocabadada que tenia 4000 components com acetona i moltes coses més i les coses que et passava amb el tabac jo quan sigui gran no fumaré!!!!!!!

  9. Raul diu:

    Amb aquesta xerrada vaig aprendre moltes coses que no sabia però vam aprendre divertint-nos va ser molt divertit vam jugar a un joc vam veure un video… Crec que aquesta xerrada ens ha fet raonar jo de gran no fumare! Va ser molt divertit 🙂

  10. Laia diu:

    A mi em va semblar molt interessant molt, lo que ens van dir que el tabac té més de 4000 elements quimics i ens van ensenyar tots els elements que té i ens va fer una mica de fàstic.

  11. David diu:

    Va ser una experiència molt útil per al nostre aprenentatge sobre els riscos de la salut que conté el tabac. La veritat, és que em va encantar, va ser molt interressant. Em van sorprendre moltíssimes coses. Espero tornar-ho a repetir!!

Deixa un comentari

