TV3 ve a la nostra escola (II)

Aquí teniu els vídeos que us vaig fer durant la gravació. Els artistes són: la Vinyet, l’Adrián, en Diego, en David, l’Elisenda i l’Albert.

Terreny Personal s’emetrà els dimarts al vespre a partir del mes de maig,  però quan surti el capítol de Begues ens avisaran.

Oi que ho fan bé?

Anuncis

9 pensaments sobre “TV3 ve a la nostra escola (II)

  1. Vinyet diu:

    Anna la veritat és que tots els de la classe som artistes!!!!
    I… la veritat és que jo no sabia que dir, i també estava una mic nerviosa.
    Anna quan ens ho diguin ens ho has de dir el més aviat possible!!!
    Espero que ho hagi fet bé!!!

  2. Albert diu:

    Em va encantar moltíssim que em gravessin per TV3, però és que hi ha tanta pressió davant les càmeres que no ho vaig fer gaire bé. Espero que jo sigui un dels que podrà sortir a la tele, bé, jo i tots. I també els hi desitjo molta sort als meus companys que els han gravat.

    Va ser molt bo!

    • Diego diu:

      Albert, jo també vaig tenir molta vergonya amb les càmeres, perquè, en aquell moment només et veien tres persones, però si arribaves a sortir per la tele, et veurien MILERS!!!!!!!!!!!!!

      • Vinyet diu:

        Albert, jo també et dono la raó. Gràcies David, jo a tu i a tots també

  3. Luna diu:

    Quina grÀcia veure-us a tots.
    Jo no he sortit, perÒ estic segura de que us ho Heu pasSat pipa 😛 😦 😀

  4. Elisenda diu:

    Jo a la gravació vaig passar molta vergonya, encara que veig que no sóc l’única, perquè tots estàvem super nerviosos i timids!!! 😛 😀

Deixa un comentari

