TV3 ve a la nostra escola

TV3 està en fase de rodatge de ‘Terreny personal’, un nou projecte de Nous Formats sobre el territori i la seva gent que s’estrenarà a partir de l’abril.

En un món global cada vegada més homogeni i que ens uniformitza, hi ha encara alguna cosa que ens caracteritza i ens diferencia? El territori defineix alguna d’aquestes peculiaritats? El lloc d’on ets i on vius marca i enriqueix? A partir d’aquestes preguntes un equip del departament de Nous Formats de TV3, dirigits per Núria Castejón (La rentadora, Passat particular), ha donat forma a un dels nous projectes de la cadena, la docusèrie Terreny personal, que es troba en fase de rodatge.

Terreny personal vol mostrar i donar a conèixer millor els territoris en els quals hi hagi el sentiment col•lectiu de pertinença.

A continuació podeu veure les fotos que es va fer dijous 19 d’abril per al programa “terreny personal”, en el qual l’alumne, amb el suport d’una fotografia, explica el seu lloc preferit de Begues.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

21 pensaments sobre “TV3 ve a la nostra escola

  1. Diego diu:

    Tinc moltes ganes de que vinguin a gravar els de TV3 al cole.
    També estic una mica nerviós perquè em gravaran a mi i als meus companys, i mai he sortit a la tele. Ja tinc ganes de que arribi el dia 20 d’abril, o sigui el proper divendres.

    • Albert diu:

      Hola Diego. Jo també tinc moltíssimes ganes de que ens vinguin a gravar. I també estic una mica nerviós encara que sigui la tercera o la quarta vegada que surti a la tele. Si no volem fer gaire el ridícul haurem de preparar-nos bé, al menys, una mica el que direm.
      Però també em fa una mica de llàstima l’altra gent que volia sortir i no ha pogut sortir.
      Pero ahora hay que: B+. Es decir, ver en positivo. 😀

  2. Vinyet diu:

    Tinc moltes ganes de que vinguin, estic una mica nerviosa, ja que mai he sortit per la tele, només sé que hem d’explicar el nostre terreny personal, no sé si ho faré bé, espero que si!!!
    Per Tv3 sortirem: jo, l’Adrián, l’Eli, el David, el Diego i l’Albert.
    BONA SORT A TOTS!!!

  3. Elisenda diu:

    Estic una mica nerviosa i una mica entusiasmada. Crec que m’agradarà sortir a TV3, però no sé si passaré vergonya. Espero que els altres elegits tant de 5è com de 6è els he vagi bé! BONA SORT!

  4. Adrian diu:

    Anna jo estic amb l’Eli, tinc moltes ganes de que arribin. Estic molt nerviós perquè mai havia sortit per la tele. A propòsit: MOLTA SORT A TOTS!!!

  5. David diu:

    Quan penso en el programa de TV3, hi ha vegades que ni m’ho crec que m’hagin escollit i que surti a TV3. Tinc moltes ganes de sortir, perquè sé que em sortirà bé i que m’ho passaré genial. I totes les altres persones escollides també ho faran molt bé, i que no tinguin nervis!!!

    ADÉU I FINS AVIAT!

  6. Luna diu:

    Jo no he guanyat però, no m’importa perquè sé que moltes amigues i amics han guanyat.
    Espero que us surti molt bé.
    La meva mare i el meu pare estan disposats a veure-us per la tele 🙂

  7. Lucas diu:

    Moltes felicitats als guanyadors, que us ho passeu molt bé, FELICITATSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Luna diu:

    Avui, ha vingut tv3 a gravar als nens i nenes de la nostra classe.
    A la gravació del David el senyor m’ha deixat entrar per a gravar.
    Espero que la vagi molt bé.
    Felicitatssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀 🙂 😛

  9. Ariadna diu:

    A mi m’ha agradat molt tot, sobretot quan el senyor em va tocar el monyo i em va dir després “que vols preguntar: per què m’has tocat el monyo?” jajaja! va ser divertidíssim! 😀 🙂 espero que sorti molt bé!

Deixa un comentari

