Concurs de mones

Avuí és l’últim dia del segon trimestre i hem organitzat un concurs de mones. Així que aquí ens teniu amb els davantals, els pans de pessic, la xocolata, la nata, les maduixes, la melmelada, les figuretes, les plomes i tot allò que necessitem per a l’elaboració de les nostres mones.

A les fotografies ens podeu veure als dos grups de sisè al menjador de l’escola, cada grup s’ha organitzat en equips i després en Paco, el cuiner de l’escola, ha fet de jurat i ha decidit que de 6è A la mona guanyadora era la titulada “quatre estacions” i de 6è B la guanyadora era “l’osset punky”. El premi ha estat una bossa d’objectes variats de festa per a cadascun dels membres del grup. En acabar els grups guanyadors s’han fet una foto amb el Paco que ho ha tingut molt difícil perquè totes les mones eren genials.

Després les hem tastat totes, eren boníssimes, fins i tot hem pogut convidar a una bona colla de companys i mestres de l’escola.

Les receptes les trobareu a cada un dels nostres llibres digitals, animeu-vos a fer-les!

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

8 pensaments sobre “Concurs de mones

  1. Albert diu:

    El concurs de mones va estar molt bé. Cada classe van fer grups de sis i cada grup fa fer una mona, totes tenien molt bona pinta, però només una mona de cada classe seria la guanyadora.
    Totes estàvem molt bones, i també era una bona manera per acabar el trimestre i anar a Setmana Santa.

  2. Vinyet diu:

    La veritat és que ens ho vam passar molt bé fent les mones, el meu grup no va guanyar, però no passa res, vull felicitar al grup de l’Eli, la Luna, la Laia, l’Eva, l’Arantxa, i la Valentina, la seva mona els hi va quedar molt bé!!!
    I per cert totes les mones estaven bonissímes, i el que em va agradar més va ser quan vam preparar les mones i també quan la nostra companya, la Leire va portar una font de xocolata, i vam sucar les maduixes, va ser per llepar-nos els dits!

  3. Elisenda diu:

    Fer les mones va ser divertidíssim!!! Totes les mones estaven super bones!!. Em va encantar la activitat, crec que va ser una molt bona idea. El Paco em va fer gràcia perquè va ser el “tastador”

  4. Paco diu:

    Va ser genial i molt axocolatat 🙂 tots ens ho vàrem passar molt i molt bé fent les mones, però la veritat, el millor va ser després menjar-les. Totes tenien una pinta estupenda espero que a l’eso també ens ho deixin fer.

  5. Diego diu:

    Per fer les mones primer ens vam haver d’organitzar en grups. Tots els grups de la classe de 6èB eren de cinc persones, menys el nostre grup. Ens vam organitzar per portar el material. El dia de fer les mones va ser un dia molt divertit. El que més em va agradar va ser provar les mones. Fer i tastar les mones va ser una experiència irrepetible.

  6. David diu:

    Vam fer un concurs de mones d’allò més divertit: cada grup portava el material necessari per fer una mona i la veritat és que totes les mones eren de ben diferents, però amb materials molt semblants.

    Totes les mones semblaven tenir bona pinta i segurament molt bones. Això sí, també cal felicitar als guanyadors, que van fer una gran mona, escollida pel jutge Paco (el cuiner).

    D’aquesta manera vam poder acabar el segon trimestre d’una manera força divertida i molt dolçament!

  7. Luna diu:

    Em va agradar molttttt, em va agradar molt l’hora que vam estar preparant-ho.
    Per una part em va agradar molt perquè vam guanyar i la segona és perquè, vam col·laborar totes.
    Em va fer molta gràcia el nostre jurat ja que va ser el PACO el cuiner . 🙂

  8. Arantxa diu:

    Va ser superdivertit , m’ho vaig passar superbé. Les mones estaven superbones, encara que no vaig poder provar-les totes.
    Em va fer molta il·lusió guanyar, però tothom ho va fer genial, espero que seguim fent coses tan xules d’ara endevant.

Deixa un comentari

