Pintem les masies de Begues

Aquests dies hem estat treballant en una altra activitat del projecte “Les masies de Begues”, pintar-les amb aquarel·les.

Cadascú de nosaltres ha portat una fotografia d’una masia. Aquestes fotos les hem anat fent en els nostres recorreguts fotogràfics i a l’hora de dibuixar-les i pintar-les amb aquarel·la hem tingut la valuosa ajuda de dues mares de les nostres classes, la del Juan Manuel a 6è A i la del Javi a 6è B.

Ens encanta que vinguin els nostres pares a l’escola i des d’aquí els volem agrair novament la seva col·laboració.

I ara com sempre, les fotos de l’activitat. Ben aviat farem l’exposió de les nostres obres que per cert han quedat força bé.

Vodpod videos no longer available.

7 pensaments sobre “Pintem les masies de Begues

  1. David diu:

    Aquesta activitat ha estat molt divertida i m’ha agradat molt, això si, s’havia d’estar molt concentrat i atent perquè a la mínima que no t’hi fixaves, ja t’equivocaves.
    S’ha de reconèixer que totes les aquarel·les eren obres d’art.
    Hem de donar les gràcies tant a la Maite com a la Clàudia, jo no sé com ho ha fet la mare del Juanma, però la mare del Javi, la veritat és que ho ha fet molt bé.

  2. Albert diu:

    L’activitat de pintar masies va ser molt divertida i vam aprendre a barrejar colors perquè sortíssin altres, algunes barreges jo ja les sabia, però n’hi havien algunes que no. La Maite ens va ajudar molt i va estar molt simpàtica. Espero repetir activitats així! 😀

  3. Adrián diu:

    A mi tamé em va agradar molt, tots els dibuixos estaven molt bé.
    Tambè li agraim molt a la mare del Javi (Maite) d’ajudar-nos a fer tot això.

  4. Vinyet diu:

    Em va agradar l’activitat de les aquarel·les, volia agrair a la mare del Javi que ens va ajudar molt. Gràcies MAITE!!!!!!!!
    Jo vaig pintar la masia Cal Gaietano, em va quedar bé, però hi va haver un moment que la pintura se’n va anar, es va arreglar!
    Totes les pintures van quedar molt bé, SOU UNS ARTISTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Alex diu:

    Ens ho vam passar molt bé mentre dibuixavem i la Maite ens va ajudar molt i a tots ens van quedar uns dibuixos molt bonics. Moltes gràcies Maite per ajudar-nos tant.(6)

  6. Elisenda diu:

    A mi em va agradar molt! Perquè a mi m’agrada molt pintar. La mare del Javi ens va ajudar i ho feia molt bé Gràcies!
    A més totes les masies han quedat super xules!

Deixa un comentari

