Per Carnaval, tot s’hi val !

Disfressats de personatges famosos, gòtics, “chonis”, mims, gànsters, karatèques, romans…  hem ballat tots junts en el que ha estat el nostre darrer Carnaval a l’escola de primària.

Després xocolata calenta, melindros i quedar per demà a la desfilada que es farà pel poble, a les 20h  amenitzada pels timbalers de Begues.

Vodpod videos no longer available.

 
Anuncis

11 pensaments sobre “Per Carnaval, tot s’hi val !

  1. Valentina diu:

    El carnaval va ser super divertit. Tots disfressats de coses super rares i divertides havia gent vestida de lloros, eren super xulos, de buscant a Wally, de romans, de raperos i raperes, de texans….
    Va ser super divertit!!!!!!!!!!!!!!

  2. Vinyet diu:

    Si us dic la veritat, és que totes les disfresses estaven molt bé, quan vam sortir a ballar, vaig passar molta vergonya. El meu grup, ens vam equivocar, però segur que ens ho vam passar d’allò més bé. La xocolata, era bona, però en canvi les galetes no, i també la xocolata cremava una mica. Però va estar molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    🙂

  3. David diu:

    M’ha agradat molt tot això de disfressar-nos, però aquest any no ha sigut el meu preferit ja que per a mi el ball del nostre grup crec que podria ser millorable.
    Fer el Carnestoltes ha estat una experiència nova, per tant a mi m’ha agradat molt treballar-lo.
    La xocolatada ha estat bastant bona, però els melindros per acompanyar no m’han agradat molt.

  4. Albert diu:

    El dia de CARNAVAL em va encantar, va ser el millor Carnaval de la meva vida, perquè en els altres, només feiem rua i música l’escollien els professors/es, i les disfresses també, en canvi ara és al contrari tot ho hem escollit nosaltres, i fins hi tot hem fet nosaltres al Carnestoltes.
    Ha estat una gran experiència!
    I a més és l’última any que estem en aquesta escola, o sigui que és l’última vegada que fem un Carnaval així. Això vol dir que aquells moments s’havien d’aprofitar, i és el que jo he fet!
    😀

  5. Lucas diu:

    El carnaval m’ha agradat molt, especialment perquè és l’últim carnaval que fem.
    Jo i un grupet més vam anar de gótics, després unes noies van anar de una noia rara amb un pelucot, uns altres de rapers, uns altres de mims…
    Trobaré a faltar aquest carnestoltes, segur que vindré alguna vegada a veure aquest carnestoltes, ho prometo.

  6. Arantxa diu:

    El carnaval ha estat molt divertit, el balls van sortir molt bé i tot va ser una festa genial. Espero que tots els anys siguin igual de emocionants encara que no siguem aqui. El carnaval de Begues també va ser molt divertit, vam ballar a l’escenari la cançó de Michel Teló (nosa).

  7. Eli. diu:

    Aquest carnaval ha sigut la bomba!!! Ens podiem disfressar del que vulgessim. Totes les disfresses eren divertides!! A sobre aquest carnaval va ser l’últim que farem al cole.

  8. Luna diu:

    Quina passada va ser super xulo!!! A mi em va agradar molt perquè va ser el carnaval que més em vaig esforçar, perquè era l’últim de l’escola i l’últim amb l’EMMA 😦 .

Deixa un comentari

