Projecte interdisciplinari: Les masies de Begues.

Aquest trimestre estem fent el projecte de Cicle Superior que porta per títol “Les masies de Begues”. L’objectiu principal és aprofundir en el coneixement de la nostra població.

Farem diverses activitats individuals i en grup relacionades amb les diferents assignatures. Quan el tinguem acabat volem fer una presentació de tots els treballs i convidar els pares, mares, avis, mestres i companys d’escola.

En aquestes fotografies ens podeu veure fent les primeres activitats:

– Sortida a la Clota i visita del que queda de la masia (s.XIV).

– A la classe, amb els portàtils que hem estrenat,  buscant  informació sobre la masia catalana.

– Tots junts escoltant la xerrada sobre “La història de les masies de Begues”, a càrrec d’en Francesc Sánchez, historiador i col·laborador del Centre d’Estudis Beguetans.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

18 pensaments sobre “Projecte interdisciplinari: Les masies de Begues.

  1. Maria diu:

    M’ha encantat l’excurció de les masies, també el treball amb grup perquè així aprenem coses noves.
    Sobretot em va agradar molt que el Francesc vingués a classe, va ser molt generós en vindre i deixar el treball per nosaltres i que ens expliqués tot sobre les masies, els càrrers de Begues, i moltes coses més. I ara en sabem moltes coses més pel Francesc i també les professores Anna i Encarna.

  2. David diu:

    A mi em sembla molt bé treballar aquest projecte perquè es treballa en totes les assignatures. Les activitats que hem fet de moment m’estant agradant moltíssim: la sortida a la Clota, estrenar els portàtils per trobar informació de la masia catalana i més informació i la xerrada d’en Francesc Sánchez, que ens ho va explicar tot molt bé. I d’aquí ben poc farem els petits grupets per “entrevistar” als propietaris de les masies. Als meus pares també els hi sembla molt bé tot això, i a mi també. He vist les fotos i han quedat de meravella!!!!!

  3. Adrià.S. diu:

    A mi em va agradar tot, la xerrada del Francesc va ser interesant i la masia de la Clota va se “xula” perquè hi havia molts pous i era gran encara que estigues enrunada.

  4. Javi diu:

    Treballar amb els portàtils m’agrada molt, però hi ha vegades que hem de parlar de qui té l’ordinador, de qui escriu, de qui busca la informació… Perquè sinó no ens podem organitzar. Però segur que entre tot el grup podrem acabar el projecte a temps i molt bé!

  5. Diego diu:

    A mi em va agradar la sortida a la Clota. La xerrada del Francesc Sànchez va ser molt llarga, però interessant i ara mateix el grup en el que estic jo està acabant el resum. Avui ja hauríem acabat l’apartat de les masies catalanes a l’escola, però per desgràcia avui l’internet no funcionava a l’escola.

  6. Elisenda diu:

    L’excursió a la Clota va ser molt divertida. Encara que no quedava molt de masia, però bé va ser interessant.
    Després, estrenar els ordinadors portàtils al cole va ser molt guai perquè va ser una experiència nova i divertida.
    I la xerrada amb el Francesc va ser molt instructiva, perquè vaig aprendre un munt de coses que no havia sentit mai i que no sabia.
    M’està agradant bastant aquesta nova experiència del projecte de 6è

  7. Leire diu:

    M’ha agradat molt anar a la Clota, ha sigut molt interessant, espero que siguin així les altres activitats.

  8. Paco diu:

    La caminada fins a la clota va ser “xula” i molt interessant va ser divertit entrar a la casa gran etc. La xerrada amb en Francesc va ser molt bona, tot molt clar i molt ben explicat.

  9. Adrià V diu:

    A mi aquest projecte em sembla molt interessant perquè treballem totes les assignatures de l’escola. La sortida a la Clota va ser molt divertida: vam caminar una bona estona fins arribar a la Clota, vam veure la casa gran i la casa petita en runes i vam fer unes quantes fotografies. També va venir a l’escola en Francesc Sánchez, que ens va explicar tot sobre les masies de Begues. AQUEST PROJECTE ËS SUPER DIVERTIT!!!

  10. Lucas diu:

    Aquesta sortida a la Clota va ser bastant “xula”, però jo m’esperava més coses i que no estés tan destrossada. Però tot i aixì m’ho vaig passar molt bé i vaig aprendre moltes coses més dels meus amics.
    A classe amb els portàtils em va semblar un mica extrany. En la xerrada amb el Francesc, vaig aprendre moltes coses del camí Ral i sobre les masies. Va ser molt “xulo”, Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Adrián diu:

    Crec que fer aquest projecte sobre les masies està molt bè, perquè jo he aprés moltes coses, sobretot en la xerrada del Francesc.

  12. Pol Vadim diu:

    Aqui veiem les fotos de la masia de la CLOTA, fent el treball i anar-hi caminant veient les runes del que havia quedat va ser molt interessant.
    Però jo vaig acabar amb malt de peus:)

  13. Luna diu:

    M’ha agradat molt la caminada a la Clota, quina inpressió quan vam veure la casa gran.
    La xerrada del Francesc va ser molt entenedora espero que totes les activitats siguin tan interessants com aquestes.

  14. Raul diu:

    Em va agrada molt l’excursió a la masia de la Clota, els pous que hi havien a la masia i la caminada també!
    Després va ser molt divertit poder agafar els ordinadors a classe 🙂 .
    I vaig aprendre moltes coses amb la xerrada del Francesc Sánchez.

  15. Vinyet diu:

    Fer una excursió a la Clota va ser genial, per aprendre coses i per fer exercici, vaig aprendre moltes coses. La xerrada amb el Francesc va estar molt bé, ens va explicar coses que ens podrien ajudar en el treball, crec que aquest treball de les masies quedarà molt bé!!!!!!!!!!!!

  16. Arantxa diu:

    La caminada va ser molt divertida i veure la Clota en ruines va ser interessant.
    La xerrada amb el Francèsc va ser interessant, va dir coses que jo mai m’hagués imaginat.
    Espero que tot això de projecte sigui igual d’interessant

  17. Emma diu:

    Em va agradar molt anar-hi va ser molt interessant i vàrem averiguar moltes cosess sobre la masia de la Clota!!! Espero tornar-hi a anar.

  18. Victoria diu:

    L’excursió va ser molt divertida com la xarrada amb el Francesc. Vam aprendre moltes coses que no sabiem i vam veure una imatge de la Clota, una masia que ara està en ruïnes i estava formada per quatre cases.
    Espero fer una excursió com aquesta.

  19. vValentina diu:

    Va ser molt divertit, vam aprendre coses molt interessants, vam veure lo que quedava de Clota i vaig saber que la Clota era formada per quatre cases. I a sobre vam anar caminant o sigui que vam fer exercici

  20. Albert diu:

    Em va agradar molt la sortida a les masies de la Clota. Vam veure moltes restes de masies i ens ho vam passar molt bé.

  21. Laia diu:

    Quan vAm anar a la Clota va ser molt guai però despres em vaig cansar molt poc. La xerrada d’en Francesc va ser molt interessant. Després va ser molt divertit estrenar el portàtil n’hi havia de grans i de petits va ser molt guai

Deixa un comentari

