Hem treballat a l’hort

Aquest curs tots treballarem a l’hort de l’escola i com que els de sisè som els més grans, hem començat netejant i preparant la terra. També hem podat les aromàtiques i hem posat tota la brossa verda al compostador.

Després hem plantat faves i ben aviat els altres cursos vindran a plantar els pèsols, els enciams, les escaroles…

Aquí us deixem les fotos que hem fet avui.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

12 pensaments sobre “Hem treballat a l’hort

  1. Diego diu:

    Anna, sincerament aquesta activitat no hem va agradar molt. Però per una altra part si que hem va agradar perquè vam estar cuidant i netejant el nostre hort.

  2. Albert diu:

    Plantar l’hort una altra vegada i a més amb rasclets i tot això deu estar molt divertit. Jo no ho vaig fer perquè feia “Religió”. Però quan ho faci m’ho passaré molt bé!

    En totes les fotos hi ha una que l’Eli surt amb cara de: quin fàstic! o jo que sé! ha ha
    😀

  3. Jordi diu:

    Sembla molt divertit. si m’hagués tocat a mí el que hagués fet seria preparar la terra, però no passa res si no ho faig.

  4. Vinyet diu:

    Anna aquesta activitat no em va agradar tant com la que vam fer l’altra vegada, ara si em vaig posar les botes de fang fins a la samarreta, per sort el fang es va treure molt facilment. Espero que a l’hort no entrin pilotes i no es facin malbé les faves.

  5. David diu:

    Hola,
    Sembla divertit això d’arrencar males herbes. Jo no vaig poder fer res perquè estava fent “Religió”, sincerament prefereixo arrencar les males herbes que fer un control de Religió!!!!!!
    La majoria de les fotos han quedat molt bé, sobretot en la foto que surt l’Elisenda fent cara de fàstic!!!

  6. Raul diu:

    Anna això va ser molt divertit, però feia una mica de fàstic i t’embrutaves les sabates, però no passa res perquè vam participar que és lo important 😀

  7. Luna diu:

    Va ser molt divertit però feia fàstic perquè arrencaves herbes dolentes i et sortien insectes però no importa.
    He d’assegurar que ho vam fer molt bé i ho vam deixar molt net 😀

  8. Carla diu:

    Jo no hi he estat perquè era de Religió, però algunes vagades hi he anat i m’ha encantat moltíssim, espero fer-ho de nou! Ah! i Elisenda tens una cara impressionant a la foto!

Deixa un comentari

