Un petit show in english de màgia

Today thursday 20th october, Jack the magician came to our school.

Anuncis

14 pensaments sobre “Un petit show in english de màgia

  1. Diego Vargas diu:

    Aquesta funció de magia em va agradar molt. Quan jo vaig sortir i vaig fer aquell truc de magia em vaig quedar de pedra: les boles no paraven de múltiplicar-se. M’agradaria tornar a repetir aquella funció però amb altres trucs, és clar.

  2. Júlia Fernàndez diu:

    Va ser molt divertit, el Diego no tenia ni idea del que va passava amb les pilotes d’esponja, el que impressiona més és que una persona no sap el que passa a la seva mà i de cop hi hagin 8 pilotes a la seva mà!!! Va ser xupi i em va agradar molt. A veure si algú, em pot dir quina era la pagina web del mag!!!

  3. javi trias diu:

    En aquesta actuació de magia m’ho vaig passar molt bé encara que m’hagués agradat sortir, però no passa res. Per casualitat, la classe de la meva germana va ser qui va posar les cadires. A mi em va agradar més el truc dels diners. El truc dels pom-poms ja me’l sabia perquè a la festa major del poble dels meus avis va venir un mag.

  4. Núria R diu:

    Ha sigut molt xulo anar a veure a aquell mag tant simpàtic i agradable que ens va a vindre a ensenyar uns quants trucs de màgia que ens vam quedar amb la boca oberta de com ens va impressionar. M’ha agradat molt perquè sobretot hem après anglès. Ha estat molt bé!!!

  5. Adrià S diu:

    Això per a mi va ser una experiència nova perquè era en anglès, també
    va ser impressionant el dels bitllets perqué ell pot solucionar la crisis.

  6. David diu:

    M’ha agradat molt veure aquesta funció de màgia. El truc que més em va agradar va ser quan van fer sortir al Diego, quan les boles es multiplicaven. M’agradaria tornar a veure un espectacle com aquest!

  7. Carla diu:

    A mi em va semblar impressionant perquè era amb anglès algunes paraules les entenia però algunes no!! Però això estem per apendre! em va agradar moltíssim vaig tocar el 20€ eren de VERITAT al·lucinant!!!!!! VULL TORANR-HO A REPETIIIR!!!

  8. Albert diu:

    El show de màgia va ser super guay. Sobretot perquè parlaven en anglès, i estic segur de que en Jack encara que aprengués català i el sapigués parlar bastant bé, li quedaria molt millor l’accent anglès. I això li donava un toc de màgia! hehe
    I com diu l’Adrià, que estava al meu costat quan vam anar a veure-ho, vam pensar el mateix: que és la solució per a la crisis econòmica.
    😀

  9. Vinyet diu:

    Jack the magician, va fer una actuació fenòmenal i he’s a very good magician. El Diego es va quedar de pedra quan li van fer el truc de les boles igual que jo. A mi el truc que em va agradar més va ser el dels diners, va ser al·luciant!!!!!!!!!!

    I love magic!!!!!!!!!!

  10. Emma diu:

    Aquesta actuació va ser molt divertida.
    Els trucs que més em varen agradar, varen ser el de la bola vermella que s’anava multiplicant i el que convertia un bitllet de 20€ en un billet de 50€

    Espero tornar-ho a repetir!!!!

  11. Elisenda diu:

    La màgia va ser molt inpressionant. El que més em va agradar va ser el truc de les boles.

    Va ser molt divertit.

  12. Alex F diu:

    El sow de mÀgia va ser molt interessant. El que més em va agradar va ser el truc dels diners.
    Va ser molt divertit, va ser el millor truc de màgia que he vist mai.

Deixa un comentari

