Benvinguts al nou curs 2011-2012

Aquests dies estem preparant amb molta il·lusió el nou curs. Continuem treballant per millorar cada dia i ens engresca preparar els nous projectes, activitats i sortides que volem fer per aquest curs.

Seguim amb el mateix bloc i llibres digitals. Us recordem que el primer dia de classe heu de portar els deures d’estiu i també heu de tenir escrits els vostres articles al llibre corresponent. Ara ja sou de 6è, els més grans de l’escola!

Fins el dia 12 de setembre.

Encarna i Anna

Anuncis

23 pensaments sobre “Benvinguts al nou curs 2011-2012

  1. Diego diu:

    Ja tinc ganes de començar 6è, però per una altra part aquest estiu m’ha agradat molt. primer vaig passar més de mig mes amb els meus avis i el meu germà a la casa d’estiu d’ells. Després vam anar amb els meus pares a Almeria. Allà vaig visitar molts llocs com el Mini Hollywood, i a l’hotel on estàvem allotjats, vaig fer un amic que era i vivia en Gavà. Després d’aquella setmana vam anar a passar un altre setmana a Cádiz. Ens ho vam passar la mar de bé a Cádiz, sobretot quan vam anar a un parc d’atraccions de Sevilla que es deia Isla Mágica. Vam muntar en un munt d’atraccions com: Pista de Karts, Templo del Terror, Anaconda… Més tard vam passar un dia a Granada per poder visitar l’Alhambra. Ahir vaig arribar a Begues i ja tinc ganes de començar 6è.

    • Anna diu:

      Hola Diego, celebro que t’ho hagis passat tan bé i m’agrada molt veure que tens ganes de començar.
      Recordo que al llibre digital, l’Eva ens va explicar que el curs passat també havia anat a Mini Hollywood.
      Fins dilluns.

  2. Valentina diu:

    Anna estic super emocionada de tornar a l’escola. Les vacances s’han fet molt curtes, però millor. Ja ens veurem dintre de poc.

  3. Vinyet Mena diu:

    Ja queda poc per a que comenci l’escola, nosaltres també tenim ganes de que comencem l’escola. Si, ja serem els més grans, i segur que ens ho passarem tan bé com l’any passat. FINS EL 12 DE SETEMBRE!!!!!!

    • Anna diu:

      Hola Vinyet, és veritat ja queda pocs dies per a començar, però com dius tu, segur que ens ho passarem tan bé o més que el curs passat. Estem preparant un munt de coses noves que us engrescaran força.

  4. Luna diu:

    Anna i Encarna tinc moltes ganes que comenci el cole per a veure com estan els meus companys i companyes, també tinc ganes de veure els nens i nenes nous de la classe.
    Us desitjo a tothom que us ho passeu molt bé els pocs dies que falten!!!

  5. Anna diu:

    Hola Luna, ja se que aquest estiu ens hem vist per Begues, però nosaltres també tenim moltes ganes de començar i veure-us a tots. Entre les dues classes hi ha cinc companys nous i estem segures que els acollireu tan bé com vosaltres sabeu.
    Fins aviat.

    • Luna diu:

      Anna no se si has rebut el meu misatge que diu: si es poden ficar imatges en els comentaris. Fins el dilluns!(L)

      • Anna diu:

        Hola Luna, ho sento, als comentaris no es poden posar imatges.
        Fins aviat.

  6. valentina diu:

    Anna desitjo veure als nous nens i nenes de la classe, bé a una ja la conec, la Victoria, és molt bona, va vindre a agafar caramels el dia de halloween amb mi i la Luna. Em cau molt bé .

    • Anna diu:

      Hola Valentina, a la nostra classe tindreu un company i dues companyes noves. Estic segura que s’hi trobaran molt bé.
      Fins dilluns!

  7. Albert diu:

    Jo també tinc ganes de tornar a començar l’escola, el nou curs. Una cosa de les que m’agradarà és que el pati el tindrem més vuit i serem els més grans de l’escola i ningú com algú de sisè es posarà amb nosaltres!
    Tinc ganes de tornar a veure els amics, encara que alguns els he vist alguns dies pel “passeig de l’esglèsia”.
    Ja queda poc per tornar al cole.
    Fins aviat!!!!
    😀

    • Anna diu:

      Hola Albert, no ens hem vist en tot l’estiu, com t’ha anat? No m’has enviat res al llibre digital, què t’ha passat?
      El termini acaba diumenge.
      Fins aviat!

  8. Anna diu:

    Molt bé Arantxa, fins dilluns, disfruta els darrers dies de vacances, quan comecem 6è no s’hi val a badar.
    Fins dilluns!

  9. Emma Llinàs Andersen diu:

    Per ara és molt divertit sisè, m’agrada molt, espero que els cursos de l’institut siguin com aquests de divertits, però la meva germana m’ha dit que donen molta canya… ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Fins demà!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. David Lasierra diu:

    M’ha agradat molt començar sisè per veure a tots i a totes. El canvi de la sisena hora no em fa gaire gràcia, però les classes de l’Anna seran igual de divertides com sempre!!!

  11. Victòria Morín Fraile diu:

    Benvolguda Luna,
    M’ha agradat molt el teu treball sobre mi. M’has descrit molt bé. La veritat és que sí, t’estimo molt. Tinc molta sort que siguis la meva neboda i saps per què? Perquè ets una gran persona, simpàtica, bona, divertida, pero sobretot perquè t’importen molt les persones, perquè ajudes sempre que pots, perquè tot ho demanes per favor, perquè per tot dones les gràcies. És una sort estar al teu costat.
    T’estimo “lunàtica espàtica”

    PD: Felicitats Anna i Encarna per com porteu el llibre
    PD: Salutacions a tots els nens i nenes amics de Luna i meus.

  12. Maria diu:

    Hola sóc la Maria com ja veieu i us vull dir que m’encanta aquest bloc, bé aquest llibre digital. Espero que els altres també els hi agradi perquè es una cosa que enlloc d’escriure podem fer-ho a l’ordinador.
    PER FIIII!!!!
    Bé que m’agrada molt aquest llibre digital. M’encanta les coses noves.Se que el llibre digital el vam començar a 5è però…no ho s’havia expressar JEJE!!!

    DEWWWW!!!

Deixa un comentari

