Fi de curs

Els tres últims dies de curs, l’escola va organitzar unes jornades culturals sota el lema “ Els bons hàbits”.

Dilluns, a primera hora, vam sortir al bosc que tenim al darrera de l’escola i vam fer “l’operació neteja”. Portàvem guants i recollíem les deixalles que trobàvem (papers, plàstics…), en acabar vam fer la selecció de la brossa i vam llençar cada cosa al seu contenidor.
Quan vam arribar a l’escola vam esmorzar i després del pati vam fer un taller de “cuina saludable”. Ens vam distribuir tota primària en 22 grups, cada grup estava format per nens i nenes de diferents nivells. Es tractava d’elaborar: amanides, canapès, batuts, broquetes i macedònia de fruita. Un dels grups es va encarregar de parar una taula ben llarga amb tot el que havíem elaborat i després entre tots ens ho vam menjar. Havia quedat boníssim!

Dimarts vam jugar a jocs populars: el mocador, el joc de les cadires, la pilota al front entre dos, la pilota i la cullera, el got d’aigua al cap, caminar amb xancres i la cursa de sacs.
Després del pati, a la classe, vam fer murals de tot el que havíem fet: les receptes de cuina, la neteja del bosc i els jocs populars. Van quedar molt bonics.

Dimecres com que era l’últim dia d’escola vam fer un matí de jocs esportius amb diverses estacions: saltar a corda, relleus, aeròbic, joc d’eliminar, voleibol i bàsquet.
Després del pati vam acomiadar els companys de 6è, ells ens van fer tot un seguit de representacions i jocs de màgia, després els van donar les orles i unes samarretes amb la foto de curs. Les emocions estaven a flor de pell perquè era el seu últim dia a la nostra escola, però nosaltres també estàvem tendres perquè l’Anna Maria de 5è A i l’Ikram de 5è B marxen de l’escola. Les trobarem a faltar, però elles ja saben que a través del bloc i del llibre digital poden continuar estant amb nosaltres.

Les fotografies que veureu a continuació és un pupurri de tot el que us hem explicat.

Bones vacances i fins el proper curs!

(Ja sabeu que ens agrada molt de rebre els vostres comentaris.)

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

19 pensaments sobre “Fi de curs

  1. Albert diu:

    El dia de final de curs van ser molt divertit, encara que hi algunes activitats que no em van agradar gaire, però és igual. Quasi totes si, sobretot el dia anterir de fi de curs que ens vam mullar amb els gots.
    Moltes persones van plorar perquè l’Ikram marxava de l’escola i un altre per… no ho sé.
    Tots ens ho vam passar molt bé i…

    BONES VACANCES!!!!

  2. Ariadna diu:

    Anna, tinc moltes ganes de ser els més grans del col·le, i de tornar a veure als meus companys i a tu.
    petons per l’Ikram.

  3. Álex diu:

    Anna, per a mi aquest curs ha sigut molt interessant. Hem après coses que no sabíem. L’últim dia jo vaig portar una samarreta perquè la firmessim tots.
    Espero que l’Ikram continui deixant comentaris i articles al nostre blog i llibre digital

  4. Diego diu:

    Anna, el dia de final de curs va ser molt divertit (especialment les activitats que vam fer). M’ho vaig passar molt bé però em va saber greu que marxés l’Ikram. Espero que l’Ikram ens visiti algun dia al cole.

  5. Júlia F diu:

    Hola nois, m’ha encantat participar en aquest curs, però no me n’he anat gaire contenta, no m’agrada que l’ultim dia de curs hagi de plorar per dues amigues de veritat! No les oblidaré mai!!!

  6. David diu:

    Els últims dies d’escola van ser molt divertits com ara: el dia dels jocs tradicionals i l’últim dia d’escola. Però el que no em va agradar tant van ser les receptes de cuina i anar a netejar i recollir els residus del bosc. També em va fer una mica de llàstima l’ Ikram perquè era bona companya. Van ser tres dies d’allò més bonics i divertits alhora.

    BON ESTIU !!!!!!!!!!!!!!

  7. paco diu:

    Nois em va encantar passar l’utim dia amb tots vosaltres però el 17 de juliol me’n vaig de vacances a Menorca perquè si algu em vol picar entre aquest dia que ho sapigui (torno el dia 21).

  8. Vinyet diu:

    Anna aquests tres dies m’ho vaig passar molt bé, totes les fotos han quedat molt bé i sobretot l’última, quasi tots vam plorar, però a mi quan algú plora, jo ploro!

  9. Valentina diu:

    Els últims dies van ser molt divertits i tinc molta il·lusió per començar sisè.
    Bones vacances!

  10. Anna diu:

    Nois i noies, darrerament hi ha hagut un canvi en la manera d’escriure els comentaris. Ara s’han d’escriure primer en el requadre on diu “deixa un comentari” i després heu d’escriure la vostra adreça electrònica i el vostre nom. Cliqueu “envia comentari” i ja està.
    Emma i Valentina us ha d’anar bé, però si necessiteu ajuda podeu venir a l’escola.

  11. Karina diu:

    El final de curs va ser molt divertit els tres últims dies vam fer moltes coses.
    El primer dia vam anar al bosc a recollir brossa, després quan vam arribar a l’escola i vam fer menjars saludables jo vaig fer macedònia, unes altres persones van fer broquetes, unes altres persones amanides, unes altres batuts i unes altres canapès. Després vam feren un gran pica pica i tot estava deliciós.

    El segon dia vam fer jocs tradicionals va ser super divertit i al final vam mullar-nos i vam quedar xops.

    El tercer dia va ser dia esportiu vam jugar al mocador, a l’aranya etc… A l’hora del menjador vam fer guerra d’aigua i va ser super divertit.

    El últims dies va ser el millor

  12. Emma diu:

    Tinc moltes ganes de començar sisè per veure tots els companys que venen d’uns altres llocs!!!!!!!

    BONES VACANCES!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Paco diu:

    Hem d’acabar de disfrutar de les vacances al màxim que ja s’acaben, us veure a sisè a tots els meus companys i companyes preferits!!!!!!!!!!

  14. elisenda diu:

    Ha passat molt ràpid el curs espero que sisè sigui igual. A per cert les vacances són la bomba!!!!!!!

  15. luna cabrera morín diu:

    M’estic divertint molt aquestes vacances. Suposo que vosaltres també!
    Per una part m’agradaria que mai s’acabessin les vacances però per una altra vull començar 6è per conèixer els alumnes nous!

  16. Álex diu:

    Anna, a mi no em va agradar molt el joc de la pilota a la front perquè el que més em va agradar va ser el de l’aigua.

    Us he de felicitar a tots pel picnic final a l’escola.

Deixa un comentari

