Un dia de platja

Avui hem anat a la platja de Castelldefels, hem pujat en catamarà, ens hem banyat, hem jugat, hem menjat una mica i ens ho hem passat d’allò més bé, o sinó mireu les fotos i veureu quina cara d’alegria que fem.

El catamarà ha estat utilitzat des de fa segles per una comunitat de pescadors de la costa Tamil Nadu (un estat de la Unió índia). Sabem que van ser emprats el segle V aC per invair Birmània, Indonèsia i Malàisia. Tot i ser mil•lenaris, els catamarans s’han introduït recentment en el disseny d’embarcacions esportives i recreatives.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

14 pensaments sobre “Un dia de platja

  1. elisenda diu:

    Aquesta excursió ha sigut la més xula de totes, encara que m’hagi fet un petit tall amb l’Alex, la Laia i l’Eva. Ha sigut molt xulo.
    En resum m’ho he passat xupidiver. Espero que es torni a repetir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • luna cabrera morín diu:

      Eli, jo només et vull dir que jo també he anat a Arnes (en festes ) i al Parrizal, també vam fer la ruta fins al final.
      Et vas banyar a l’últim toll?
      Nosaltres tenim uns amics a un poble molt aprop d’Arnes per això hi vam anar.
      Bones vacances a tothom!!!

  2. Diego diu:

    Aquesta excursió ha sigut l’última i la més divertida de tot l’any. Hem fet molts esports a la platja com el volleyball i el futbol, però el que més m’ha agradat ha sigut pujar al catamarà. Al principi m’ha fet una mica de por, però després m’ho he passat bomba. Fins i tot després de tot això ens hem pogut banyar. M’agradaria tornar-lo a repetir!!!

  3. Emma diu:

    Jo no hi vaig poder anar perquè tenia el peu enguixat, però he vist les fotos i m’hagués agradat anar-hi.

  4. Vinyet diu:

    No he trobat paraules per decriure aquest moment. Ens ho vam passar d’allo més bé, l’Arantxa i l’Emma s’ho van perdre, però segur que els hi agradaria aquesta excursió.

  5. Albert diu:

    Anar a la platja ha sigut el més divertit que hem fet en tot el curs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    M’ha encantat i m’ho he passat d’allò més bé!!!!!!!!!
    El que no em va agradar va ser que no ens vam poder tirar des del catamarà.Però va ser molt xulo!!!! No puc dir res perquè a part d’anar al catamarà, ja se sap que es fa a la platja, però lo bo, és que hi vam anar amb la classe.
    YUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. David diu:

    Aquesta excursió ha sigut la que més m’ha agradat i la més divertida de tot el curs. Ens vam banyar, vam jugar a futbol i a volleyball, però el què em va agradar més va ser pujar al catamarà! A part de que feia un dia preciós per anar a la platja ho vam passar genial. Espero que el proper any es torni a repetir!!!

  7. Carla diu:

    Aquesta excursió va ser una passada! Em vaig divertir molt, ens vam banyar i l’aigua estava normal no estava freda, vam anar amb catamarà i vam jugar a futbol a volleball… Va estar un dia preciós i ens ho vam passar molt bé!

  8. luna cabrera morin diu:

    El catamarà va ser de lo més divertit que he fet en tot el curs.
    Tots els monitors eren de Castelldefels i cada vegada que deien “CASTELLDEFELS” havíem d’aplaudir.
    Aquesta excursió va ser molt divertida.

Deixa un comentari

