Namasté

A començament de curs, el pare del Paco que és professor de ioga, va venir a l’escola a fer una sessió amb el grup d’alternativa a la religió. Ja us ho podeu pensar, va tenir tant d’èxit que tothom volia repetir l’experiència.

Ara que ja estem a punt d’acabar, ha tornat a venir, ens ha fet dues sessions i tothom hi ha pogut participar. A les fotos ens podeu veure fent algunes figures i alguns moviments de ioga.

Moltes gràcies en nom de 5è A i 5è B. Ens ha agradat moltíssim!

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

8 pensaments sobre “Namasté

  1. elisenda diu:

    Aquesta classe de ioga ha sigut més curta que l’altra, per això em va agradar més l’altra. Va ser xulíssim. Gràcies Paco.

  2. Emma diu:

    Jo no hi vaig poder anar perquè tenia el peu enguixat, però si que hi vaig anar a l’anterior classe de ioga. Segur que s’ho van passar molt bé!!!!!!

  3. Albert diu:

    El IOGA ha estat molt relaxant, encara que hi havien coses que cansaven una mica. El més divertit i relaxant va ser quan ens vam estirar en forma de sol i el Paco pare feia amb una cosa que semblava un petit timbal, que tenia boletes dins i quan el movia feia soroll a ones de mar.

  4. David diu:

    Com que l’altra vegada no vaig poder-hi anar, llavors aquesta classe de ioga la vaig aprofitar al màxim per poder relaxar-me. Ho vaig passar genial. Gràcies Paco.

    NAMASTÉ

  5. Carla diu:

    Aquesta classe de ioga va ser la meva primera vegada, va estar molt bé, espero que l’any que bé ho repetim, em vaig relaxar molt! T’ho agradeixo molt Paco gràcies

    NAMASTÉ haha!

  6. luna cabrera morin diu:

    Aquesta és la segona classe que faig de ioga, la primera va ser amb el meu grup de alternativa i la segona classe ha sigut amb tota la clase de 5è B.

Deixa un comentari

