Qui dia passa, any empeny!

Estem arribant a final de curs, ens queden poques setmanes per acabar i anem tancant projectes.

Ja hem collit tot el que hem plantat a l’hort i ara toca arrencar les faveres, treure herbes i deixar-ho net. Encara hem collit quatre pèsols, alguna ceba que ens havia quedat despistada i uns ramets de camamilla.

També hem repartit la fruita del mes de maig, unes maduixes boníssimes que ens hem menjat abans de sortir al pati. Al juny arribaran les cireres, els albercocs, les nectarines i els préssecs.

Hem après moltes coses i ens ho hem passat força bé!

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

35 pensaments sobre “Qui dia passa, any empeny!

  1. Paco diu:

    Aquest curs ha passat rapidíssim, l’excursió amb la bicicleta va ser molt divertida ja que vam sortir dues vegades. L’excursió a les mines de Gavà em va agradar molt, el taller que vam fer i quan entràvem a les coves i la guia en ho va explicar tot molt bé.
    L’excursió a Barcelona Romana també em va agradar molt, però les coves em va semblar una miqueta avorrit, però en general molt bé.
    El que fem de plantar a l’hort m’agrada molt perquè culls les coses que tu mateix has plantat amb això uns quants nens i nenes de la classe i jo ja teníem una mica d’experiència.
    Quan vam fer el de la Mercè Pons ens va ensenyar moltes coses de com s’ha de llegir, amb l’entonació correcta.
    L’excursió del parc del Garraf crec que tota la classe ens ho vam passar pipa. A mi el que em va agradar molt va ser l’apartat de jocs i el de màgia, era espectacular.

  2. David Lasierra diu:

    Aquest curs m’ha passat en un obrir i tancar d’ulls. A més he après moltes coses de les que jo no sabia. M’ha agradat molt, ha sigut un dels meus millors cursos!

  3. Pol Vadim diu:

    Aquest trimestre m’ho he passat molt bé. El 1r trimestre em va semblar molt curt, el 2n molt llarg i el 3r molt curt, però tots molt divertits

  4. elisenda diu:

    Aquest curs he après moltes coses, i a la vegada m’he divertit. Amb l’Anna, hem fet moltes activitats com cuidar l’hort, una classe de francès, fer un molí de vent…
    L’Anna ha sigut molt bona amb nosaltres. També ens ha explicat coses de 6è, i de les proves que fan a 6è. Anna ets molt bona!!!!!!!!!!!!

  5. Vinyet Mena diu:

    Aquest curs m’ha passat molt de pressa, encara me’n recordo del primer dia de classe.

    Durant el llarg del curs he après molt, aquest curs ha sigut molt divertit!!!

  6. Emma Llinás diu:

    Em va agradar molt la idea d’anar a l’hort. Ens ho vàrem passar molt bé. Espero que aquest any o el pròxim any o tornem a repetir!!!
    I també ens ho vàrem passar molt bé repartint la fruita per tota l’escola, vàrem repartir: plàtans, maduixes, pomes, peres…
    Això també espero que ho tornem a repetir!!!

    TOT VA SER MOLT DIVERTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Adrià Verdejo diu:

    Hola a tots i totes!!

    Aquest curs m´ha passat volant, ha sigut bastant divertit i hem après moltes coses, però tinc ganes de marxar de VACANCES!!!!!!

  8. VALENTINA diu:

    Cada dia que passa és irrepetible, per això s’han d’aprofitar com a les classes de 5è.

    Hem fet moltes coses, un bloc, on al començament ens van donar la benvinguda, després hi ha activitats que hem fet: el taller de sardanes, uns experiment de pulmons, els pares també col·laboren (ioga), les sortides que també no venen malament per descansar tot aprenent, l’activitat de plantar a l’hort, la fruita que es menja a l’escola, educació fisica amb bicicleta i el descans a les vacanses de nadal .
    Segon trimestre : més sortides, però ara un viatge en el temps, al parc arqueològic de les mines de Gavà, tenim caldera de biomassa a l’escola, tonem a l’edad mitjana i a fer l’escursions, tenim més consells sobre internet segura i del projecte menja bé tu hi guanyes .
    Tercer trimestre:
    El projecte Comenius de països de quasi tot el món, una sortida a Barcelona, un fòrum de la Maite Carranza, a l’hort les coses amb esforç donen recompensa, uns experiments a l’aula molt interessants, una actriu va venir per llegir-nos poemes i ara encara queden uns dies perquè s’acabi el curs.

    No vull que acabi l’escola, però estic contenta perquè l’any que ve tornaré a veure a tothom a 6è .
    La meva valoració del curs és un 100 !!! El millor curs del món !!!!!

  9. Adrián diu:

    Anna aquest curs m’ha passat molt ràpid, com si haguès començat ahir. Totes les activitats que hem fet han sigut molt divertides (anar a l’hort, anar a Barcelona…)
    En fi, que ha sigut un curs molt divertit, li dono un 10 !!!!!!!!!!!!!!!

  10. Eva diu:

    Aquest curs m’ha passat volant, hem fet tantes coses que sembla que hagués passat un dia. Com per exemple: collir a l’hort, la classe de francès, les classes que fem tots junts, el pati… HA SIGUT MOLT DIVERTIT!

  11. Elisenda Murillo diu:

    Aquest curs ha sigut la bomba. He après moltes coses que no sabia, i he fet moltes activitats noves per mi, i que altres escoles no fan: anar a cuidar l’hort, collint el que hem plantat i portar-ho a casa, estrenar el llibre digital, i el bloc de l’escola, que per cert al llibre digital tenim un munt de capitols, i també pàgines, també portarem a l’escola una autora famosa, la Maite Carranza per fer un forum d’autor amb els nostres pares a la biblioteca de l’escola, també ha vingut per 5è una actriu que ens ha llegit tots els poemes que haviem fet per parelles de la classe, jo em vaig quedar flipant, llegia els poemes superbé!! També amb el Dani hem fet dos o tres sortides amb bicicleta, hem anat al Pi Gros i a la Clota. També amb la nostra superprofe l’Anna hem anat a Barcelona romana, pel meu punt de vista una mica avorrit, però el que si que em va agradar va ser la sortida per Begues, va ser molt interessant!!
    Ara ja tinc ganes de que s’acabi el curs, però abans anar a la platja amb els amics de classe i l’Anna, i després celebrar el final de curs amb una cara somrient, i passant-nos-ho bé. Després vindran les vacances, per fi!!
    Aquest curs també m’ha agradat pels nous amics que he fet, i per la nova professora que he tingut, l’Anna.
    GRÀCIES A TOTS AMICS I ANNA. GRÀCIES!!!!!!!

  12. Lucas diu:

    Hola amics!

    Aquest curs m’ha passat volant amb l’Anna. La millor professora que he tingut a l’escola. Hem fet un munt d’activitats amb ella: a la Barcelona Romana, a les mines de Gavà,
    les bicicletades amb bici, a l’hort que per cert vam agafar faves, cebes… I ara estic impacient de que arribi l’excursió a la platja (que bé ens ho passarem).
    Adéu!!!!!!!!

  13. Emma diu:

    Aquest curs m’ha passat rapidíssim comparat amb els cursos de fa anys.
    Les excursions que hem fet al Parc del Garraf amb una colla de tallers molt divertits, i a la Barcelona romana que vàrem anar a un museu que ens ho vàren explicar tot fil per randa, a la passejada per Begues que vàrem anar a veure la creu de terme, el mur… VA SER MOLT DIVERTIT!!!
    Un dia va venir la Mercè Pons que és una actriu que llegeix lectura amb veu alta i ens va llegir uns quants poemes que nosaltres vàrem treballar per parelles amb dibuixos i ho vàrem posar al passadís. La Mercè Pons llegia superbé a tots ens va agradar molt i a més a més vàrem ser el primer curs que ha pogut convidar a una actriu a fer lectura en veu alta.

    També m’agrada molt anar a repartir les fruites per tota l’escola, vàrem repartir: peres, pomes, maduixes, plàtans…

    I la idea d’anar a l’hort va ser molt divertida perquè vàrem fer de tot…

    També hem mirat el cervell d’un animal, els pulmons, el cor i vàrem intentar inflar els pulmos però els nostres tenien un forat, els de l’altra classe els va poder inflar.
    Va ser una experiència molt divertida!!!!!

    ANNA, LA MILLOR MESTRA DEL MÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Diego diu:

    Aquest curs m’ha passat volant. Li dono un 10 perquè: perquè tenim la millor professora del món, perquè les excursions són molt divertides (ja tinc ganes d’anar d’excursió a la platja) i perquè he après moltes coses. Aquest curs ha sigut el millor de tota la meva vida.

  15. Pol diu:

    Aquest any som tots més grans, i ens han tractat con nens grans, això m’ha agradat molt perquè hem fet coses d’adults, com un llibre digital, hem conegut la Barcelona Romana, hem vist el camí ral i les masíes, l’església de la Rectoria. També hem anat a les mines prehistòriques de Gavá.
    El projecte Comènius va ser molt interessant, vaig aprendre Anglès. La Maite Carranza, una autora de molts llibres que hem llegit tots, i hem tingut la sort de parla amb ella, la meva mare s’està llegint un llibre “Paraules Emmetzinades” i anirà al fòrum. Al Dani el professor d’educació fisica, ens va donar una classe sobre les ballenas, és de les coses que més m’han agradat del curs, he après molt d’elles.
    Hem plantat a l’hort, enciam, faves, cebes, etc.. totes les verdures i hortalisses que no m´agraden, m’he emportar un enciam però encara li faltava uns díes a la terra.
    Estic molt content amb tots els professors, sobre tot amb L´Anna.:)

  16. Adrià V diu:

    Aquest curs m´ha passat volant, hem fet tantes coses divertides!!
    Hem ballat sardanes, encara que no em van agradar gaire, hem fet ioga amb el pare del Paco, hem fet dues sortides amb bicicleta a la Clota i al Pi Gros, hem plantat a l´hort moltes coses i molt bones, i després les hem collit i ens les hem menjat.
    També hem fet tres sortides on tots ens ho hem passat molt bé. La que més m´ha agradat és la de les mines de Gavà i també tinc moltes ganes d´anar a la última sortida!!
    Resumint, que ha sigut un any molt bo, amb una tutora i uns professors molt simpàtics, i he après moltes coses noves.
    Tot i això vull que arribin les vacances, perquè me´n vaig un mes i mig a la platja!!!

  17. Arantxa diu:

    Hola a tots,
    Aquest curs m’ha passat volant: les excursions, cuidar l’hort, preparar les bossetes per la fruita, el molinet de vent , les experiències de medi…
    La veritat ha sigut un dels meus millors cursos i la professora també.
    Gràcies per tot Anna i companyia.

  18. Álex diu:

    Hola a tots!
    Al llarg d’aquest curs he pogut aprendre moltes coses i conéixer nous amics, que són l’Emma i la Valentina.
    Vam anar d’excursió a les mines de Gavà: vam veure un video que em va semblar molt interessant, tothom feia fotos a les parets on estaven el sílex, alguns ossos…
    També vam anar al Parc Natural del Garraf: vam fer un petit tomb i anàvem trobant sobres que ens feien preguntes i nosaltres les havíem de respondre.
    Vam trobar una caca de guineu que havia menjat margalló, i la guia ens va explicar el que feien, que la guineu menjava i on cagava creixeria un margalló.
    Vam trobar els del Sant Lluis, vam fer un petit dibuix.

    Després la de Barcelona Romana i també vam veure l’arxiu de la corona d’Aragò, el museu, la catedral on no vam poder entrar i moltes botigues de menjar, com que no haviem menjat res ens va caure la baba a terra. Aquí ho vam passar malament.

    Dintre de poc anirem a fer el bateig de vela.

  19. Anna diu:

    Nois i noies, m’heu fet molt contenta amb els vostres comentaris, per a mi també ha estat un curs molt agradable i m’ha passat volant.
    Hem fet moltes coses, només cal mirar les entrades al bloc, però la més important ha estat conèixer-vos i compartir amb vosaltres la vostra il·lusió i les ganes d’aprendre.
    Jo també he après molt i m’ho he passat molt bé.

  20. Javi diu:

    Hola amics i amigues de 5è-B i Anna,

    Aquest curs he après matemàtiques, català, castellà, anglès, medi; i fins i tot una mica de francès!
    Hem fet moltes excursions molt divertides, experiències que no havia fet mai,…però el més important és haver-vos conegut, sobretot a tu, Anna.
    D’aquí 11 dies anirem a la platja on hi farem el bateig de vela que segur que serà molt divertit! I també la festa de fi de curs.
    Segur, segur, segur, que 6è serà igual (o més) divertit que 5è i aprendrem moltes més coses, farem més experiències, farem més excursions. Ah!!! I m’oblido que a 6è farem colònies!

  21. Albert diu:

    Aquest curs m’ha passat volant, he fet i après moltes coses que mai no havia fet, no havia ni vist ni tingut. Algunes són les que us diré ara: pissarra digital, bloc, llibre digital, plantar a l’hort, anar a la platja (que encara falten uns dies per anar-hi), anar a Barcelona a veure la ciutat romana, fer un fòrum amb la Maite Carranza a l’escola, estar amb l’actriu Mercé Ponts… i moltes coses més, en fi, ens ho hem passat molt bé.
    La professora que tenim, mai l’he tingut, i és molt bona, graciosa i simpàtica.
    Hi han algunes coses que no m’han agradar gaire, o persones que no m’han agradat gaire, que ara no diré.
    Al principi de curs vaig començar molt distret i molts dies no feia els deures, però jo crec que he millorat bastant des de principi de curs, si no em creieu haurieu de mirar la meva agenda a principi de curs.
    També han vingut tres nens nous a la classe i alguns que hi havia altres cursos han marxat de l’escola, els nous que han vingut són: l’Emma, la Valentina i el Mirko (el Mirko se’n va anar aviat, però els altres es van quedar. La Emma venia de Mallorca i la Valentina de Venezuela, però és a Catalunya des de que tenia 1 o 2 anys, són molt bones companyes i van fer amics en un obrir i tancar d’ulls. Per a mi encara que m’hagi passat molt ràpid, ha sigut el millor curs de tots. Espero que a 6è sigui encara millor.
    A reveure!!!!!!! fins el pròxim curs!!!!!!!!!!!!!! iiii booooneees vaaacaaaaanceeeees d’eeeestiiiiiiiiiuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anna diu:

      Albert, celebro que també t’hagi passat el curs tan ràpid com a mi, això vol dir que has estat a gust. I tens raó, has millorat moltíssim! Espero que a 6è et vagi tant o més bé que aquest any.

      • Albert diu:

        Gràcies Anna, jo també espero que l’any que ve vagi molt bé.
        Fins el curs que ve, o tots aquests pocs dies que queden de curs!!!!
        Adéu!!!!!!!!!!!!!1

  22. Adrià S. diu:

    Aquest curs m’ha passat molt ràpidament, ha estat molt divertit. Ets la millor mestra que he tingut mai, moltes gràcies Anna. Espero que el curs que ve sigui igual o millor que aquest.
    Gràcies a tots els mestres i sobretot a l’Anna.
    Bones vacances d´estiu a tots.

  23. Karina Barradas De Marin diu:

    Felicidades a todos por su gran esfuerzo y dedicación. Estoy muy contenta con la incorporación de Valentina en esta extraordinaria comunidad escolar y espero que en el próximo continuen los éxitos.
    Un saludo muy Cordial a todas las personas que dedican su tiempo y esfuerzo para contribuir a formar personas con valores y de provecho.

    • Anna diu:

      Nosaltres també estem molt contents amb els resultats i el funcionament del grup classe. La Valentina i l’Emma des del primer dia es van adaptar molt bé a l’escola i s’han fet estimar molt.
      Gràcies també a tots els pares i mares per la col·laboració i el suport que ens heu donat.

  24. Albert diu:

    Collir a l’hort també va ser molt divertit i cadascú es va emportar alguna ceba, enciam o péssols.
    Encara que no va ser tan divertit com plantar-ho.

  25. Luna diu:

    Aquest curs hem fet coses divertides que m’han agradat molt, com anar a la platja que ho farem demà.
    Que sapigueu que el meu millor moment del curs ha sigut estar amb vosaltres, gràcies per fer-me feliç!!!
    L’any que ve suposo que m’ho passré molt bé amb vosaltres i amb tu la Anna.
    He après moltes coses sobre vosaltres, clar totes bones, de l’Anna he après a dir (m’explico?) i moltes coses més, només li dic a l’Anna, però que sapigueu que de vosaltres també.

    ¡¡¡ADÉU!!!1

  26. Carla diu:

    Aquest curs m’ha passat volant, hem fet moltes coses junts, algunes coses com: anar d’excursió, hem passat bon moment junts, hem anat a les mines de Gavà, hem anat a Barcelona, hem estudiat l’edat mitjana i la prehistòria… Ho vull tornar a repetir tot això, també hem anat a la platja, fa poc el dia 16 de juny! m’ho vaig passar SUPER BÉ! Anna ets la millor! ho torno a repetir hem pasat bon moments i mals moments, però ja ha passat i estem arribant a final de curs i no vull que s’acabi el curs perquè us trobaré a falta, encara que ens hàgim enfadat i tot això, però el dimecres que ja acabem farem una gran festa! I a divertir-nos! us ESTIMO MOLT VOSALTRES SEMPRE! I TU TAMBÉ ANNA ETS LA MILLOR DEL MÓN M’HAS AJUDAT A TOT LO QUE HE NECESSITAT. PETONS

  27. Vinyet diu:

    Els dies van passant i demà serà l’últim dia de classe, l’Ikram se’n va i la trobaré a faltar, aquest curs ha sigut el mmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr ccccccccccuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    M’ho he passat d’allò més bé, mai oblidarè aquest curs.

    Companys i companyes, demà prepareu els mocadors!!

  28. Luna diu:

    Companys i companyes, demà no només prepareu els mocadors sinó que també ens farà falta una abraçada de l’IKRAM!!!

    Bones vacances!!!

Deixa un comentari

