Al maig, cada dia un raig!

Aquesta nit ha plogut a bots i barrals, al dematí ha fet la xim-xim, però a les 11h. tots estàvem a punt de començar el “cros”. No ens espantava el temps, estàvem preparats per a córrer i així ho hem fet. Al final tots hem arribat a la meta, medalla al coll i somriure als llavis, el que compta és participar.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

13 pensaments sobre “Al maig, cada dia un raig!

  1. Anna diu:

    Molt bé, nois i noies, ho heu fet molt bé i heu quedat tots molt “guapos” a les fotos.
    Fins demà!

  2. Diego Vargas diu:

    Anna jo m’ho vaig passar molt bé al cros, sobretot quan vaig poder córrer, però vaig acabar molt cansat. L’any que ve tornaré a participar.

  3. Albert Beltran diu:

    Jo no hi vaig anar, però segur que hauria sigut molt diverit tornar a córrer. Ara m’he d’esperar fins al pròxim any, però no m’importa.
    Segur que tots els que hi van participar també s’ho van passar de meravella encara que potser a algunes persones s’havien enfadat una mica perquè potser va haver unes petites baralles. Però no diré noms.
    Els que van guanyar van ser molt afortunats i molt bons competidors.
    Com es diu en altres capítols del bloc: Sense esforç no hi ha recompensa!!!

  4. Vinyet Mena diu:

    Felicitats a tots els que heu partcipat al cros.

    Us felicito pel vostre esforç.

    Potser l’any que ve participaré la cros!!!

  5. Adrián i David diu:

    Ens va agradar molt participar al cros. Com diu la Clàudia i l’Anna: L’esforç sempre té recompensa.

  6. Paco diu:

    El cros va ser molt dur per a tots perquè era molt llarg el recoregut, però molta gent a la sortida va caure i va quedar malament, però hi va haver gent que va poder tirar i quedar bé, altres com del sant lluis com de la sagrada la familia i per suposat el sant cristòfor. L’únic que importa és que tots ens ho vam passar molt bé i ens vam divertir.

Deixa un comentari

