Comencem el trimestre arrelats a la terra

Avui hem anat a treure les herbes de l’hort. Feia dies que no hi anàvem i ens hem hagut d’arremangar. Es nota que ha arribat la primavera, ha plogut bastant i ha fet bon temps.

Les faves, els enciams, les cols, les cebes i els pèsols aviat es podran collir. Hem fet una bona feina!

Ara els nostres companys de tercer posaran tota aquesta brossa verda al compostador i quan estigui a punt ens servirà per adobar la terra.

Vodpod videos no longer available.

Anuncis

15 pensaments sobre “Comencem el trimestre arrelats a la terra

  1. Diego i Adrià.V. diu:

    L’Adrià i jo ens ho vam passar la mar de bé perquè ens va agradar molt treure les plantes dolentes.

  2. Álex Moreno diu:

    Jo no hi vaig ser quan van anar a l’hort i l’Anna ens ha dit que els que no hi vam poder anar, baixarem a collir les faves i les cebes..

  3. Lucas diu:

    Netejar l’hort em va agradar molt, hi vam anar els del grup d’anternativa, l’Anna la nostra professora ens va donar eines i ens ho vam passar molt bé. L’hort va quedar molt net.

  4. Emma Llinàs i Luna Cabrera diu:

    Hola. som l’Emma i la Luna. Jo, la Luna, vaig anar a l’hort, però l’Emma no perquè estava malalta. Va ser molt divertit arrencar totes les herbes dolentes.
    Va ser una estona fantàstica per mi, per l’Emma molt avorrida perquè no es trobava bé i era a casa.
    Adeu!!!

  5. Paco i Adrián diu:

    A l’Adrián li va agradar molt, però a mi no ho se perquè no hi vaig anar. Van arrencar les males herbes i van agafar faves que hi havien al terra.

  6. Raul Colmenarejo Aguilera diu:

    A mi em va agradar molt perquè quan el meu avi estava viu anava amb ell a l’hort i plantàvem llavors, quan vam fer això em va fer enrecordar d’ell i em va fer molta il·lusió.

  7. Elisenda Murillo diu:

    Arrencant les males herbes, m’ho vaig passar molt bé, jo mai ho havia fet, perquè no tinc hort a casa, però va ser divertit. A més amb els companys encara és més xulo.

  8. Arantxa diu:

    Anna jo no hi era, però com has dit que hi anirem un altre dia a collir les faves …
    Espero que sigui divertit perquè els meus avis tenen hort, el de Begues el té a casa i és petit però té figueres, m’encanten les figues. El meu avi de Gavà té un hort gegant però no és d’ell del tot perquè el comparteix amb un amic seu, les seves maduixes són les millors del món.

  9. David Lasierra diu:

    Encara que no hagi tret cap mala herba de l’hort, veig les fotos i la veritat han quedat molt bé. M’agradaria haver participat.

  10. Adrià.S i Albert diu:

    L’Adrià i l’Albert són de la classe de 5B.
    L’Adrià ja ha anat a plantar l’hort, però l’Albert encara no perquè estava a religió, segurament serà molt divertit, l’Adrià s’ho deu haver passat molt bé.

    Som-hi!!!

  11. javi trias diu:

    Jo estava a religió i no vaig poder fer-ho. Segur que s’ho van passar molt molt bé!
    Potser algú no….

  12. Anna diu:

    Molt bé nois i noies, heu fet un bona feina, l’hort ha quedat perfecte!
    Ara començarem a collir.
    Anna

  13. Claudia Martínez Ruiz diu:

    La nostra classe també va anar a netejar, i quan vam arribar semblava una selva…
    Però va ser molt divertit i vam collir un grapat de flors per a la classe i estan molt boniques!!! 🙂

Deixa un comentari

