Eco Foot Prints Project

Aquest és el nom del projecte Comènius que fem a l’escola juntament amb altres centres de diferents països.
Dimarts passat ens van venir a visitar a la nostra classe tots aquests mestres de les escoles: Bodaskolan (Sweden), Gündüz Alp (Turkey) i Downshire (Ireland).
Si voleu saber més coses podeu entrar a la nostra web i a: www.bodaskolan.se

Els vam fer moltes preguntes i vam practicar l’anglès amb ells.

Vodpod videos no longer available.

11 pensaments sobre “Eco Foot Prints Project

  1. David Lasierra diu:

    M’ha agradat molt aquest projecte i he après molt anglès. Quan vaig haver de preguntar als professors de comenius estava molt nerviós, però finalment ho vaig dir, va ser un dia molt divertit.

    • Yolanda diu:

      Vas parlar molt bé!!! Si vols pots sentir l’entrevista a la web de la radio de Begues. Tots ho vau fer molt be. Congratulations.

  2. Diego i Adrià.V. diu:

    Al Diego i a mi ens va agradar molt parlar en anglès encara que vam entendre poques coses. Va ser una experiència que ens agradaria repetir.

  3. Lucas Lobato diu:

    El projecte comenius em va agradar molt. En Diego va anar el dilluns al Mur i els va conèixer, ens ho vam passar molt bé!

  4. Paco i Adrián diu:

    Ens va agradar molt perquè amb aquest tema de comenius pots conèixer a la gent d’altres països i conèixer els seus costums i el que fan, l’idioma que parla i tot.

  5. Elisenda Murillo diu:

    Quan van venir les professores jo m’ho vaig passar molt bé. Perquè començavem a preguntar, i quan ens responien, jo no entenia res.

  6. Albert Beltran diu:

    Eren molt simpàtiques les professores, però, hi havien nens i nenes que ja ho havien fet abans fa una hora, dues hores a la classe de religió, però després van venir altres que a religió no havien vingut.
    Van estar molt divertides les entrevistes.
    Espero que tornem a fer algun dia una altra cosa com aquesta. Va ser molt divertit!!!!!

Deixa un comentari

