Fòrum amb l’escriptora Maite Carranza

Aquest curs tots hem llegit dos llibres d’ella: “Vols ser el nòvio de la meva germana?” i “Esfuma’t, Gaudenci!”, però alguns de nosaltres també hem llegit “La princesa Júlia”, “La Revolta dels lactants”, “ Frena, Càndida, Frena!” , “Ostres tú, quin cacau” , “La insòlita campanya” i  “Vols una cleca ben donada?”.

 Ens ho hem passat molt bé llegint les seves històries i també ens ho hem passat molt bé tota l’estona que hem compartit amb ella. Ens ha explicat com va començar a escriure i ens ha parlat dels seus llibres. Li hem fet moltíssimes preguntes i ens ha escrit una dedicatòria a cadascun dels nostres llibres. Llegiu el comentari que ens ha enviat

Professora, guionista de pel·lícules i sèries de televisió, escriptora i ara candidata a català/na de l’any 2010.

Moltes gràcies, Maite, ens ha encantat llegir el teus llibres i estar amb tu.

Si voleu votar a la Maite Carranza, podeu fer-ho a http://www.cataladelany.com

Vodpod videos no longer available.

18 pensaments sobre “Fòrum amb l’escriptora Maite Carranza

  1. arantxa morillas diu:

    La Maite Carranza era molt divertida. M’ha agradat molt conèixer-la.
    Anna espero que l’any que bé tornem a conèixer un escriptor divertit.

  2. Elisenda Murillo diu:

    Trobo que aquesta escriptora era molt simpàtica i divertida. Tenia moltes coses per explicar: com va començar a ser escriptora… També trobo que les preguntes van ser divertides.
    Va ser divertit!!!!!

  3. Paco diu:

    M’ha agradat molt el forum d’autor amb la Maite Carranza perquè ens va ensenyar molts secrets dels seus llibres.

  4. Vinyet Mena diu:

    El forum de la Maite Carranza va estar molt bé.

    La Maite em va semblar molt simpàtica!
    Espero llegir un altre llibre seu!!!

  5. Emma Llinás diu:

    Va ser molt divertit. Espero que l’any que ve llegirem més llibres i que també pugui venir l’autor a explicar-nos coses…

  6. Diego diu:

    El forum de la Maite va ser molt interessant. La Maite Carranza és molt simpàtica. M’agradaria que tots els autors fossin tan simpàtics com ella.

  7. Albert Beltran diu:

    El fòrum de la Maite Carranza va ser molt interessant. Ens va explicar quíns llibres va tardar més en fer, quín li va costar més… Nostaltres li feiem preguntes i ella les responia, però abans de fer-li preguntes ella ens va explicar algunes coses sobre la vida de ser escriptora. Ens va dir que abans de començar a fer llibres va començar fent petits contes per una web o algo, així com li van donar molts premis es va acabar fent escriptora. El primer llibre que va fer va ser “Ostres Tu Quín Cacau” que li va resultar molt fàcil de fer i va guanyar premis. Però del que més ens va parlar allà va ser sobre un llibre que va fer que es diu ESFUMA’T GAUDENCI!!!!, perquè a classe primer ens vam llegir el de “Vols ser el nòvio de la meva germana?” i després el de “Esfuma’t Gaudenci!!!”.

  8. Maite Carranza diu:

    Jo també m’ho he passat molt bé amb tots vosaltres. Sou uns gran lectors i uns grans entrevistadors.

    Molts petons,

    Maite

    • Júlia fernánadez diu:

      Hola! sóc la Júlia i em va agradar molt el llibre d’Esfuma’t Gaudenci, els meus pares també han trobat molt bé el llibre, encara que no aniran al fòrum per els pares, els hi hauria agradat molt anar-hi!!!

  9. javi trias diu:

    Jo no hi vaig poder anar perquè m’havien de veure les dioptries que tenia per fer-me les ulleres noves.

Deixa un comentari

