Bon Nadal!

Els nens i les nenes de 5è de Primària us desitgem unes bones festes!

I per a tots vosaltres la cançó  ” M’agrada el Nadal”,  de Dàmaris Gelabert.

Anuncis

10 pensaments sobre “Bon Nadal!

  1. Yolanda diu:

    Bon Nadal a tots els nens i nenes de 5èA i B i a les seves famílies.
    Heu cantat i ballat molt bé la cançó en anglès. Felicitats per aquesta actuació.
    See you in January again. Merry Christmas!!!

  2. arantxa morillas diu:

    M’agrada molt la nova entrada, i a més porta la cançó, que xulo. Gràcies Anna de veritat que m’encanta. Anna BON NADAL i FELIÇ 2011.

  3. Albert Beltran diu:

    M’ha agradat molt, però hauria estat millor un video que la estiguessim cantant nosaltres. Però tot i això està molt bé !!!!!

  4. Ariadna diu:

    M’agrada molt això que has ficat del castell de l’Eramprunyà.
    És molt interessant saber coses de Begues a l’edad mitjana.

Deixa un comentari

