A la nostra escola mengem més fruita

Aquest curs hem començat a participar en el Pla de consum de fruita, una iniciativa de la Unió Europea liderada, a Catalunya, pel Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, en col•laboració amb el Departaments de Salut i el d’Educació. Consisteix a distribuir gratuïtament fruita fresca (de qualitat) als escolars d’educació primària dels centres educatius que ho sol•licitin.

Una vegada al mes i segons l’estació, ens porten fruita per esmorzar. Aquest mes ens han portat raïm, mandarines, peres i pomes. I avui ens ha tocat als de cinquè fer de repartidors per a tota l’escola. Mireu que treballadors que hem estat.

Vodpod videos no longer available.

 

Anuncis

23 pensaments sobre “A la nostra escola mengem més fruita

  1. Diego Vargas diu:

    Participar a preparar les bosses per a tota l’escola va ser divertit. Les fruites que vam preparar tenien molt bona pinta.

  2. Yolanda Galarza diu:

    Felicitats! Heu fet una feina molt ben feta, els alumnes de 5è… A les fotos esteu molt macos… feu unes cares molt “saludables”!!!

  3. Mercè diu:

    Hola. Sóc la tutora de 4t d’una escola de Balaguer. Nosaltres també estem fent el programa THAO i també ens donen fruita durant quatre dies al mes. És tot un èxit. Aquest primer trimestre estem treballant l’alimentació en el nostre projecte interdisciplinar i hem fet algunes activitats. Si voleu visitar el nostre bloc, és
    http://blocs.xtec.cat/cmitjagaspardeportola/
    Felicitats per tot el vostre treball i endavant!!!

  4. Emma Campàs diu:

    Hola una altra vegada a la nostra escola també donen fruita.
    No m’agrada gaire però que hi farem…
    Adeu

  5. Núria Roca diu:

    Ha sigut molt divertit anar a repartir fruita als nens més petits. Ens ha costat molt carregar tota aquella fruita, però ens ho vam passar genial. També era molt bona la fruita. Ens ho vam passar molt bé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Albert Beltran diu:

    Ha estat molt bona idea això de que una setmana al mes portin fruita a cada classe i, tot i que no he anat amb els que estan a les fotos m’ha semblat molt divertit.

  7. Luna diu:

    Em va agradar molt preparar la fruita per tot el cole.
    M’encanta la fruita que ens porten mmmmmmmmmmmmmmm !!!!!

  8. Elisenda Murillo diu:

    Jo prefereixo que no donin fruita però…no s’hi pot fer res. Però no em puc queixar perquè el raïm em va agradar.

  9. Ana Maria diu:

    La fruita que m’ha agradat més va ser el raïm… Però a mi m’ha passat el mateix que a la Eli (4 granets…)

  10. Claudia diu:

    Em va agradar molt repartir la fruita per l’escola, va ser molt divertit, però crec que no hi tornaré a anar.

Deixa un comentari

