Hem començat a treballar l’hort

Recull de les imatges on podeu veure com l’avi de la Vinyet ens ha ensenyat a preparar la terra i a sembrar.

Hem plantat faves, enciam fulla de roure, enciam escaroler, bledes, escaroles, bròquil, col llombarda, cebes i carxofes.

Moltes gràcies, senyor Antonio.

Vodpod videos no longer available.

 

15 pensaments sobre “Hem començat a treballar l’hort

  1. Adrià Verdejo diu:

    Ha sigut molt divertit plantar l´hort. Hem plantat: cebes, faves, bledes, enciams, carxofes…
    L´avi de la Vinyet ens va ajudar i és molt simpàtic.

  2. Albert Beltran diu:

    m’ha agradat molt aixó de l’hort i estic content per el bloc perquè així podem veure el que fem i l’hort ha sigut divertit!!!!!

  3. Carla diu:

    Em va agradar moltíssim sortir a l’ hort de la nostra escola per plantar i jo vaig plantar cebes. Va ser molt divertit.

  4. arantxa morillas diu:

    M’està agradant molt plantar a l’hort, i he aprés coses interessants sobre la col llombarda. Gràcies per tot Anna i avi de la Vinyet per ajudar-nos tant a fer coses super guais.

Deixa un comentari

