Els pares col·laboren amb nosaltres

Un grup de l’àrea d’alternativa de 5è, després de treballar l’hinduisme, va fer una sessió especial amb el pare d’un company nostre que és professor de ioga. Des d’aquí li volem agrair la seva col·laboració.

Postura de mig loto.

Postura d'invocació a l'energia.

Postura de preparació del guerrer.

Postura del guerrer I

Postura del guerrer II

Postura del guerrer III

Postura d'equilibri de l'arbre.

Postura de l'angle amb mans enllaçades.

Postura d'equilibri de l'arbre per parelles.

13 pensaments sobre “Els pares col·laboren amb nosaltres

  1. CARLA MARTIN diu:

    Jo no vaig poder fer ioga perquè no sóc d’Alternativa, sóc de Religió, però bé no passa res és molt “xulo” jaja adeu

  2. Luna Cabrera Morín diu:

    Es molt relaxant el lloga ,li dic “namasté” al pare del Paco perque ens va fer la clase.

    GRACIES!!!

  3. raul diu:

    El ioga va esta molt bé pero algunes postures eren molts difisils de fer , mai avia fet ioga i ara que ho e provat m’ha agradat molt espero que ho em més vaguades.Moltes gracies al pare del Paco

  4. Diego Vargas diu:

    M’ha agradat molt això del ioga, i les fotos estan molt bé, sobretot les fotos dels
    guerrers 3 i 2

  5. Vinyet Mena diu:

    Tot l’ho que hem fet ha estat molt divertit!
    L’Anna es la millor!!!
    L’Anna ens ha dit que si ens portem bé farem més coses d’aquestes.

  6. Vinyet Mena diu:

    Amb la meva classe m’ho passo super bé!!!
    És la millor classe que he tingut.És super divertit fer coses amb ells!!!

  7. arantxa morillas diu:

    Jo no ho vaig poder fer perquè faig religió ,quina llàstima per les fotos dóna unes ganes de fer-ho, però ganes eh!

Deixa un comentari

