Benvinguda

Benvolguts,

Aquesta és la primera entrada al nostre bloc. La foto i el video que veureu a continuació és de l’activitat de teatre en anglès “Frankenstein”, del dia 26 d’octubre.

I per finalitzar la presentació us deixem amb un dels hits musicals de la banda britànica de rock alternatiu Coldplay. Sabrieu dir-nos de quina cançó es tracta? Clickeu al play per escoltar-la i espereu uns segons!

Anuncis

23 pensaments sobre “Benvinguda

  1. Adrià Sara Ibarz diu:

    Està molt bé però, posseu més videos, fotos i pàgines on trovar informació de les coses que estudiem a classe.

  2. David Lasierra diu:

    Jo ho he trobat perfecte, divertit i entretingut. La veritat és que ha estat molt interessant

  3. Diego Vargas diu:

    Jo ho he trobat molt divertit, però el que més m’ha agradat ha estat el
    video de l’Albert sortint a l’obra de teatre del Frankestein. Albert, pots dedicar-te a fer d’actor!

  4. Vinyet Mena diu:

    Thanks Yolanda.
    El teatre va ser molt divertit,em va agradar molt.
    A l’excursió m’hagués agradat més si la Yolanda hagués vingut.

  5. Mònica-mama de la Vinyet diu:

    M’agrada molt aquesta web de l’escola.
    ÀNIM I ENDAVANT…..ÉS MOLT XULA!!!!!!!!!!!!!

  6. Claudia Martínez Ruíz diu:

    A mi em va agradar molt el teatre, sobretot quan l’Alex Fuentes va pujar a l’escenari, en general, m’agraden totes les excursións que hem fet.

Deixa un comentari

